Перегляд за Автор "Шулдик, А.В."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив соціально-психологічних чинників на розвиток професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів(Університет "КРОК", 2013) Шулдик, А.В.У статті проаналізовано дослідження професіоналізму зарубіжних і вітчизняних психологів. Виявлено основні соціально-психологічні чинники розвитку професіоналізму керівниківДокумент Діагностика та формування лідерських якостей у здобувачів вишої освіти(Університет «КРОК», 2021) Шулдик, А.В.; Шулдик, Г.О.Конкурентоспроможність випускника закладу вищої освіти на ринку праці залежить не тільки від його професійних навичок, а й від набутих впродовж навчально-професійної діяльності лідерських якостей, які забезпечують для нього ефективну роботу з учнями та колегами, високий рівень емоційного інтелекту, комунікабельність, уміння залагодити конфлікти тощо. Метою статті є здійснити аналіз стану сформованості лідерських якостей здобувачів вищої освіти та дослідити ефективність їх формування засобами розв’язання спеціально підібраних ситуацій. У статті проаналізовано зарубіжну та вітчизняну психологічну літературу з проблеми лідерських якостей здобувачів вищої освіти, описані критерії сформованості лідерських якостей: прояв на високому рівні активності, ініціативності, самостійності, рішучості; розвинуті комунікативні і організаційні здібності; позитивний досвід практичної діяльності і визнання авторитету активіста у внутрішньому і зовнішньому соціумі. Охарактеризовано рівні сформованості лідерських якостей, зокрема низький рівень (лідерські прояви пов’язані із самоствердженням, самореалізацією індивідуальних амбіцій); середній рівень (здобувачі успішно оволодівають професійними навичками управління офіційного лідера, але не проінформовані про різницю в управлінні, не знають як стати неофіційним лідером); високий рівень: відзначається оволодінням здобувачем індивідуально-лідерською, управлінсько-лідерською і комунікативно-прогностичною компетентностями, які включають здатність прогнозувати особистісний і професійний розвиток, життєві перспективи, реалізації власного потенціалу і потенціалу колективу студентської спільноти в освіті. Визначено та перевірено ефективність шляхів удосконалення процесу формування лідерських якостей майбутніх педагогів. Розкрито тенденції, які відбулися у формуванні лідерських якостей майбутніх педагогів у процесі розв’язання спеціально організованих ситуацій.Документ Типи корпоративної культури в медичних організаціях(Університет «КРОК», 2017) Шулдик, А.В.У статті проаналізовано різні типи корпоративних культур, здійснено діагностику корпо ративних культур у закладах охорони здоров’я. У цих закладах фактично домінує ієрархічна культура, а також кланова, ринкова і адхократична. Виокремлені стимулюючі та гальмуючі чинники розвитку корпоративної культури у медичних організаціях. Накреслено перспективи подальших досліджень корпоративної культури в закладах охорони здоров’я.