Бізнес адміністрування
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/117
Переглянути
Документ Ринок дієтичних добавок в Україні: маркетингові стратегії просування та перспективи розвитку: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2024) Тарасенко, І.М.В даній роботі було проаналізовано ринок дієтичних добавок України, проаналізовано статистичні дані по розвитку даного ринку в світі, вивчено іноземний історичний досвід регулювання галузі на прикладі США, досліджено маркетингові стратегії українських компаній в просуванні добавок. Для проведення аналізу використані статистичні дані аналітичних компаній та державних агенцій зі статистики, матеріали з мережі інтернет, періодичних видань та книг. Дослідження виявило швидке зростання ринку дієтичних добавок в Україні та світі. Причини збільшення попиту на ці продукти лежать в площині трендів на здоровий спосіб життя, постарішання населення і його бажання мати кращі показники здоров’я та виглядати молодше. Цей факт, а також більш просте регуляторне законодавство, робить дуже привабливою галузь дієтичних добавок як для нових гравців, так і для існуючих фармацевтичних компаній, в тому числі великих міжнародних корпорацій. Автор роботи провів необхідні розрахунки фінансових ресурсів, необхідних для відкриття компанії, розміру команди, планів продаж на найближчі 2 роки роботи компанії та умови досягнення точки беззбитковості проекту. Створено маркетингову стратегію на основі аналізу стратегій просування дієтичних добавок існуючими компаніями. Створено теплову карту ризиків, описано загальну стратегію роботи з ними та конкретні дії для групи ризиків з червоної зони. Відкриття компанії з продажу дієтичних добавок повністю відповідає Цілям сталого розвитку та прагненням підприємців бути соціально корисними і фінансово успішними.