Маркетинг (075-Магістр)-4
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/5391
Переглянути
Документ Аналіз і вдосконалення комунікативної політики підприємства в мережі Інтернет: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2025) Томілко, Даниїл ІгоровичДокумент Виведення на ринок нової товарної лінійки українського виробника: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2025) Коваленко, Олег ОлександровичДокумент Комерціалізація споживчих інновацій на основі створення стартапів на українському ІТ-ринку: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2025) Рагімов, Тарас ВадимовичДокумент Лояльність як інструмент просування освітніх послуг в умовах посиленої конкуренції: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2025) Зеліков Денис ОлексійовичДокумент Маркетингові стратегії малого бізнесу: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2025) Шаповал, Лев СергійовичДокумент Маркетингові інструменти управління лояльністю: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2025) Іщенко, Марина АндріївнаДокумент Соціальна відповідальність компанії як інструмент підвищення лояльності споживачів: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2025) Дмитренко, Дмитро ЮрійовичДокумент Удосконалення системи діджитал-маркетингу сучасної компанії на прикладі ТОВ «МД Євтротрейд»: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2025) Рогов, Олексій ЛеонідовичДокумент Формування індивідуальності бренду: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2025) Рахімова, Аріана ЛеонідівнаДокумент Формування індивідуальності бренду: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2025) Дьяконов, Вадим БорисовичДокумент Формування індивідуальності бренду: кваліфікаційна робота(Університет «КРОК», 2025) Бондар, Юрій Олексійович