Вчені записки Університету "КРОК". 2021. №4(64).
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2403
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Інтернет-маркетинг та digital-стратегії. Принципи ефективного використання(Університет «КРОК», 2021) Дьячук, І.В.; Дьячук, Ірина ВіталіївнаДемократизація суспільного життя та вплив процесів глобалізації на конкурентне бізнес-середовище вимагають сучасного розуміння та використання нових підходів до задоволення потреб споживачів як основної місії маркетингу. Усі підприємства протягом тривалого періоду часу вживали різноманітних заходів для просування своїх товарів та послуг. Грамотне просування товарів і послуг підприємства може забезпечити їх стабільне положення на ринку, фінансову стабільність і конкурентоспроможність у сучасному бізнес-середовищі. Проте сьогоднішні реалії змінили форму просування товарів і послуг, яка була загальновизнаною, недостатньо відтворюють факти економічної ефективності та економічного зростання суб’єктів господарювання, а, навпаки, свідчать про необхідність зміни парадигми розвитку економіки. сучасні засоби просування товарів і послуг. У зв’язку з цим сучасне розуміння потреб споживачів дозволяє трактувати маркетинг з позицій цифрових технологій, які спрямовані не на суспільство загалом і на кожну особу зокрема, а на природу їх єдності як рушійної сили задоволення потреб споживачів. потреб кожного через форми та засоби цифрового маркетингу. Метою статті є вивчення актуальних трендів просування товарів та послуг в Інтернет середовищі, порівняння традиційного та Інтернет-маркетингу, розробка принципів побудови ефективних digital-стратегій та розроблення рекомендацій щодо грамотного просування товарів та послуг в мережі Інтернет. У статті визначено особливості інтернет-маркетингу та його відмінності від традиційного маркетингу. Сучасні інформаційні технології створюють потенційні ефекти при застосуванні в маркетинговій діяльності. Наочність, швидкість повідомлень, а також надійність створюють абсолютно нові можливості для отримання та поширення інформації. Автором запропоновано етапи побудови ефективної цифрової стратегії та основні показники, за якими будується стратегія, а саме трафік за місяць, розподіл трафіку за каналами, бюджети, витрачені на канали, конверсія тощо. Доведено, що ефективність просування товарів і послуг суб'єктів господарювання сприяє задоволенню потреб споживачів, відповідно, прийняттю грамотних управлінських рішень під час формування маркетингового плану.