Кафедра управління фінансово-економічною безпекою
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3228
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Сутність, зміст та основні складові економічної безпеки закладів вищої освіти(Університет «КРОК», 2021) Захаров, О.І.; Лаптєв, М.С.; Захаров, Олександр Іванович; Лаптєв, Михайло СергійовичНа сьогоднішній день в Україні відбуваються складні трансформаційні процеси, пов'язані з євроінтеграцією нашої держави, які прямо чи опосередковано впливають, на всі сторони суспільно-політичного та економічного життя нашої держави, в тому числі й системи освіти. Вища освіта являється фундаментом та гарантією розвитку держави. Заклади вищої освіти, які в сучасних умовах являється провідниками інновацій та центрами знань, знаходяться під впливом низки чинників, що сприяють, в свою чергу, породженню та формуванню загроз їх ефективному функціонуванню, а відтак стану їх захищеності, отже розвитку вищої освіти в цілому та економічній безпеці системи закладів вищої освіти зокрема. Саме в цій сфері найактивніше проходять процеси реформування, спрямовані на впровадження європейських стандартів в діяльність вітчизняних закладів вищої освіти, головною метою яких є створення об'єктивних передумов для інтеграції вітчизняних закладів освіти в європейський освітній простір. Для реалізації поставлених завдань необхідні кардинальні зміни у діяльності закладів вищої освіти науково-педагогічного рівня професорсько-викладацького складу, модернізації навчальної матеріально-технічної бази, гармонізації напрямів підготовки з реальними потребами економіки, створення сприятливих умов для навчання і життя студентів, їх працевлаштування тощо. Враховуючи зростання конкуренції між закладами вищої освіти, не лише вітчизняних, а й іноземними, зростання вимог Міністерства освіти і науки України до забезпечення вітчизняних вимог, демографічні та економічні чинники, все більше університетів, в т.ч. приватної форми власності опиняються у складних умовах, які негативно впливають на їх економічну безпеку та діяльність в цілому. У цих умовах, для забезпечення стабільної роботи і розвитку, заклади вищої освіти повинні мати сучасні системи забезпечення безпеки, які здатні ефективно і комплексно протидіяти не тільки існуючим загрозам, але запобігати впливу загроз у майбутньому. Метою статті є дослідження сутності, змісту та основних складових економічної безпеки закладів вищої освіти. У статті структурована економічної безпеки підприємства. Охарактеризовано основні елементи внутрішнього та зовнішнього середовища закладів вищої освіти, що впливають на його економічну безпеку.Документ Розвиток суспільства: соціальні, економічні та психологічні аспекти(Університет «КРОК», 2020) Андрєєва, Віта Анатоліївна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Лойко, Валерія Вікторівна; Коваль, Яна Сергіївна; Кириченко, Оксана Сергіївна; Петрова, Ірина Леонідівна; Поскрипко, Юрій Анатолійович; Плетенецька, Світлана Михайлівна; Румик, Ігор Іванович; Терехов, Віктор Іванович; Брюховецька, Олександра Вікторівна; Ковалькова, Тетяна Олександрівна; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Наконечна, Наталія Василівна; Артемов, Володимир Юрійович; Гребень, Світлана Євгенівна; Лаптєв, Михайло Сергійович; Паращенко, Людмила Іванівна; Вовченко, Олена Владиславівна; Дмитренко, Василь Іванович; Захаров, Олександр Іванович; Ляшенко, Олександра Миколаївна; Мігус, Ірина Петрівна; Панченко, Володимир Анатолійович; Лаптєв, Сергій Михайлович; Мігус, Ірина ПетрівнаМонографія є результатом проведення поліаспектних досліджень розвитку суспільства. Зокрема автори сфокусували увагу на таких «м‘яких» аспектах розвитку суспільства, як-от: соціальні, економічні, психологічні, гуманітарні та безпекові, окільки саме вони є найбільш вразливими до викликів і загроз нової реальності. Ключові положення дослідження зосереджені на формулюванні нових наукових гіпотез, методів та інструментів щодо упередження і протидії загрозам розвитку суспільства та подолання їхніх наслідків, які є гетерогенними та біфуркаційними. Видання розраховане на наукових співробітників, державних службовців, викладачів та студентів закладів вищої освіти, практиків, та широкого кола читачів, які цікавляться питаннями розвитку суспільства.