Кафедра управління фінансово-економічною безпекою
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3228
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Коледжі в системі національної освіти - шлях становлення та реформ(Університет «КРОК», 2019) Сумбаєва, Л.П.; Сумбаєва, Людмила ПетрівнаУ статті аналізується історія реформування системи професійної освіти, прослідковуються етапи її становлення, дається стислий аналіз взаємозв'язку етапів реформ із історичними, соціальними та економічними змінами у суспільстві, аналізується законодавча база, проводяться паралелі із сучасним станом професійної освіти. Висловлено думку, що суперечки, які виникають щодо позиціонування коледжів та технікумів з вищою чи професійною освітою, можуть бути вирішені, якщо уважно дослідити історію виникнення коледжів та сформулювати, яку функцію вони виконують в освітньому просторі. Вже на другому етапі свого становлення відбувся поділ професійних навчальних закладів на два типи: одні готували кадри з елементарним теоретичними знаннями, при цьому основний акцент ставився на практичну складову, інші – готували керівників середньої ланки. Така класифікація може відповідати сьогоднішньому поділу на професійно-технічні навчальні заклади та коледжі/технікуми. Зазначені навчальні заклади виконують різні функції по наданню освітніх послуг, тому й говорити про віднесення їх до спільної групи буде помилковим. Відзначено,що розбудова нової держави у період після 1917 року і, як наслідок, важливі процеси, що відбувалися в різних сферах діяльності, потребували реформ у системі освіти, направлених на вирішення завдань щодо підготовки спеціалістів для розвитку національної економіки. У статті зазначено, що в основу прийнятого на той час закону про управління освітою ліг принцип децентралізації, за яким управління народною освітою передавалося місцевим органам. Розглядаються подальші реформи, які відбувалися з коледжами та технікумами. Підкреслюється, що саме зміни у суспільстві, пов’язані із державотворенням, підштовхували до різного роду трансформацій у побудові системи освіти та визначення місця коледжів/технікумів у ній.Документ Освіта: соціально-психологічні аспекти економчного розвитку України(Університет «КРОК», 2014) Власюк, Тетяна Миколаївна; Макатьора, Дмитро Анатолійович; Бондаренко, Олена Сергіївна; Бондаренко, О.О.; Скрипник, Маргарита Іванівна; Радіонова, Наталія Йосипівна; Макаровська, Тетяна Павлівна; Шацька, Зорина Ярославівна; Денисенко, Микола Павлович; Бреус, Світалана Василівна; Грищенко, Андрій Іванович; Кабанов, Володимир Григорович; Овчіннікова, Юлія Ігорівна; Цеков, Костянтин Вікторович; Янковець, Тетяна Миколаївна; Кузьмін, Олег Євгенович; Подольчак, Назар Юрійович; Гаврилюк, В.Я.; Тарасенко, Ірина Олексіївна; Нефедова, Тетяна Миколаївна; Заріцька, Надія Миколаївна; Кравченко, Олена Олексіївна; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Бунда, Ольга Миколаївна; Лойко, Дарина Миколаївна; Мігус, Ірина Петрівна; Шпиця, І.М.; Натрошвілі, Світлана Геннадіївна; Самофалов, Петро Петрович; Квасова, Ольга Петрівна; Хаустова, Євгенія Борисівна; Бєляєва, Наталія Сергіївна; Лаптєв, Сергій Михайлович; Сідак, Володимир Степанович; Вдовенко, Наталія Михайлівна; Андрієнко, Микола Васильович; Кузнецова, А.І.; Пантєлєєва, Наталія Миколаївна; Машталер, Антоніна Анатоліївна; Тітаренко, Галина Борисівна; Цимбаленко, Наталія Володимирівна; Бурлакова, Ірина АнатоліївнаМонографія є колективною працею українських науковців, у якій досліджено соціально-психологічні аспекти освіти в контексті економічного розвитку України. У виданні розкрито основні питання перспектив розвитку вищої освіти в Україні, забезпечення її конкурентоспроможності, використання інноваційного підходу в розвиткові освіти і науки, оптимізації фінансування освіти в сучасних умовах, особливостей підготовки фахівців у різних сферах національного господарства та встановлення ролі сучасної освіти в розвитку людського капіталу.