Правничий вісник Університету "КРОК". 2017. № 27
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3826
Переглянути
Документ Компоненти і взаємозв’язки показників конкурентоспроможності фахівців туристичного бізнесу(Університет «КРОК», 2017) Жовнер, В.Ю.У статті представлено результати обстеження фахівців туристичного бізнесу й визначе но компоненти і взаємозв’язки показників їхньої конкурентоспроможності. За підсумками змістовних компонентів факторного аналізу виділені за інформативними факторними навантаженнями змінні, які зумовлюють собою провідні фактори внутрішньої структури конкурентоспроможності фахівців туристичного бізнесу. З допомогою комплексу показників методик дослідження доведено, що структура конкурен тоспроможності фахівців туристичного бізнесу складається з п’яти факторів, з відповідною назвою за пріоритетом вагомих змінних: F-1 – мотиваційний; F-2 – професійний; F-3 – типо логічний; F-4 – соціальний; F-5 – індивідуально-психологічний. Система функціональної взаємо дії складових структурних компонентів припускає їх реципрокну регуляцію, коли послаблення одних компонентів припускає інтенсивне функціонування інших, що спрямовано на розвиток і підтримку гомеостазу та стабільність функціонування структури конкурентоспроможності фахівців туристичного бізнесу