Правничий вісник Університету "КРОК"

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2330

ISSN 2312-7686 (print) ISSN 2707-9155 (online) Періодичність: 4 випуски на рік. Статус: журнал є фаховим із юридичних та психологічних наук (Наказ МОН України № 1328 від 21 грудня 2015 року), індексується міжнародними наукометричними базами Index Copernicus та Google Scholar, включений до бази даних Ulrich’s Periodicals Directory (США). Правничий вісник Університету "КРОК" є міжнародним рецензованим науковим фаховим журналом, метою якого є публікація результатів фундаментальних і прикладних досліджень з юриспруденції і психології. Завданнями Правничого вісника Університету «КРОК» є сприяння розвитку вітчизняної та міжнародної науки, розширення науково-дослідницького співробітництва в Україні та в усьому світі, глобальне поширення результатів наукових студій, оприлюднення актуальних наукових результатів, підтримка молодих вчених (докторантів, аспірантів, магістрантів, здобувачів наукових ступенів і вчених звань, тощо), координація фундаментальних і прикладних юридичних та психологічних досліджень, зростання внеску вчених в суспільному житті та політичних реформах, застосування наукових знань заради людського прогресу. Публікації в журналі адресовані професійній аудиторії, науковцям, викладачам та практикам і охоплюють широке коло тематичних напрямків.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Сутнісна характеристика професійно важливих якостей керівника проектів
    (Університет «КРОК», 2011) Сингаївська, І.В.; Кутас , М.С.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості підготовки магістрів за спеціалізацією "Бізнес психологія" магістратури "Бізнес адміністрування" в Університеті "КРОК
    (Університет "КРОК", 2012) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті йдеться про організацію підготовки магістрів програми МБА за спеціалізацією «Бізнес-психологія» в Університеті «КРОК». Висвітлюється проблема створення цієї програми відповідно до компетентнісного підходу. Розкриваються особливості навчального плану та специфіка викладання дисциплін із бізнес-психології.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичний аналіз проблеми професійної успішності викладача вищого навчального закладу (частина 1)
    (Університет "КРОК", 2014) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми професійної успішності, проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену професійної успішності викладача. Описано погляди науковців на зміст поняття «професійна успішність викладача», чинники та показники такої успішності. Накреслено перспективи подальших досліджень професійної успішності викладачів вищих навчальних закладів
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичний аналіз проблеми професійної успішності викладача вищого навчального закладу (частина 2)
    (Університет "КРОК", 2014) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми професійної успішності, проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену професійної успішності викладача. Описано погляди науковців на зміст поняття професійної успішності викладача, чинники та показни ки такої успішності. Накреслено перспективи подальших досліджень професійної успішності викладачів вищих навчальних закладів
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз особистісних особливостей викладача як чинник його професійної успішності
    (Університет "КРОК", 2015) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті обґрунтовано актуальність аналізу особистісних особливостей викладача як передумови його професійної успішності. Проаналізовано особливості особистості викладача як системоутворювального фактора для досягнення успішності в професійній науково-педагогічній діяльності. Описано специфіку особистісних якостей і психологічних станів викладача, а також його індивідуальної мотиваційно-ціннісної системи. Означено перспективи подальших досліджень особливостей особистості викладача як чинника його професійної успішності.
  • Ескіз
    Документ
    Методи юнгіанського аналізу в розв’язанні внутрішнього конфлікту особистості (на прикладі роботи з пошуком сенсу життя)
    (Університет "КРОК", 2016) Сингаївська, І.В.; Ткач, В.В.; Ткач, Р.М.; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Ткач, Разіда Мугаллімовна
    У статті розглядаються та розрізняються поняття «внутрішній конфлікт особистості» і «внутрішньоособистісний конфлікт», формулюється визначення поняття внутрішнього конфлікту особистості. Здійснюється огляд основних психодинамічних теорій, що відображають дану проблематику. Описуються методи сучасного юнгіанського аналізу, які сприяють вирішенню внутрішнього конфлікту особистості, пов’язаного із пошуком сенсу життя
  • Ескіз
    Документ
    Використання інтерактивних методів навчання для розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу
    (Університет "КРОК", 2016) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті обґрунтовано актуальність використання інтерактивних методів навчання для розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізне су, описані особливості використання інтерактивних методів у навчальному процесі. Викладені особливості інтерактивних методів та складові комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу, які необхідно розвивати. Накреслено перспективи подальших досліджень психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу
  • Ескіз
    Документ
    Психологічний аналіз феномена ностальгії
    (Університет «КРОК», 2017) Сингаївська, І.В.; Серединська, В.В.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті обгрунтовано актуальність дослідження феномена ностальгії. Здійснено аналіз виникнення терміна «ностальгія» та дослідженості феномена ностальгії у психологічній на уці. Узагальнено підходи до класифікації видів ностальгії. Визначено перспективи подальшого теоретичного та емпіричного дослідження, зокрема необхідність аналізу функцій, які виконує переживання ностальгії.
  • Ескіз
    Документ
    The research on peculiarities of emotional intelligence of indian students
    (Університет «КРОК», 2019) Soroka, I.; Synhaivska, I.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    The article introduces the history of term emotional intelligence (EI), it researches existing models and components of EI, explains the difference between IQ and EQ. IQ and emotional intelligence are not interconnected. Intelligence is our ability to learn, and it’s the same at any age. Emotional intelligence, on the other hand, is a flexible set of skills that can be acquired and improved with practice. Although some people are naturally more emotionally intelligent than others, we can develop high emotional intelligence even if we aren’t born with it. Previous research showed that higher emotional intelligence is positively correlated with: 1. Better social relations for children and adults. 2. Highly emotionally intelligent individuals are perceived more positively by others – more pleasant, socially skilled and empathic. 3. Better family and intimate relationships. 4. Better academic achievement. 5. Better social relations during work performance and in negotiations. 6. Better psychological well-being. Emotional intelligence is positively correlated with higher life satisfaction, self-esteem and lower levels of insecurity or depression. High EQ is also the psychological factor helping to prevent interpersonal conflicts. The work analyzes the results of the EQ test conducted among Indian university students. In our research the “Know your EQ: Emotional quotient test” developed by Dr Dalip Singh and Dr NK Chadha was used. This test measures three psychological dimensions, such as: emotional sensitivity, emotional maturity and emotional competency. The “Know your EQ: Emotional quotient test” contains 22 multiple choice questions, which measure emotional responses todifferent situations. 51 students from Jindal Global University, city Sonipat, India took part in our research (25 males and 26 females, aged 18-22). The further research could be done with the bigger quantity of respondents in the following aspects: cross-cultural study of Indians versus Ukrainians, using Emotional Quotient Test, affect of EI on social interaction and performance at university and in the work place
  • Ескіз
    Документ
    Особливості терапевтичної роботи з посттравматичними проблемами методом казкотерапії
    (Університет «КРОК», 2018) Сингаївська, І.В.; Даренська, К.О.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті обгрунтовано актуальність казкотерапії як методу діагностичного та корекційного вирішення психологічних проблем у контексті посттравматики. Узагальнено різні стилі казкотерапії з вирішення проблем посттравматичного характеру. Надані авторські психокорекційні казки, які можуть бути використані для вирішення даної проблематики.