Правничий вісник Університету "КРОК"

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2330

ISSN 2312-7686 (print) ISSN 2707-9155 (online) Періодичність: 4 випуски на рік. Статус: журнал є фаховим із юридичних та психологічних наук (Наказ МОН України № 1328 від 21 грудня 2015 року), індексується міжнародними наукометричними базами Index Copernicus та Google Scholar, включений до бази даних Ulrich’s Periodicals Directory (США). Правничий вісник Університету "КРОК" є міжнародним рецензованим науковим фаховим журналом, метою якого є публікація результатів фундаментальних і прикладних досліджень з юриспруденції і психології. Завданнями Правничого вісника Університету «КРОК» є сприяння розвитку вітчизняної та міжнародної науки, розширення науково-дослідницького співробітництва в Україні та в усьому світі, глобальне поширення результатів наукових студій, оприлюднення актуальних наукових результатів, підтримка молодих вчених (докторантів, аспірантів, магістрантів, здобувачів наукових ступенів і вчених звань, тощо), координація фундаментальних і прикладних юридичних та психологічних досліджень, зростання внеску вчених в суспільному житті та політичних реформах, застосування наукових знань заради людського прогресу. Публікації в журналі адресовані професійній аудиторії, науковцям, викладачам та практикам і охоплюють широке коло тематичних напрямків.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Поняття професійної та управлінської компетентності в зарубіжній психології
    (Університет «КРОК», 2012) Омельченко, Н.О.
    У статті проаналізовано основні концепції професійної та управлінської компетентності в зарубіжній психології. Визначено, що різні концепції компетентності та компетенцій можуть бути впорядковані за допомогою особистісного, функціонально
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід до формування професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів
    (Університет "КРОК", 2012) Шулдик, А.В.
    У статті йдеться про особливості формування професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано нові дослідження зарубіжних і вітчизняних психологів щодо компетентнісного підходу в освіті, зроблено спробу застосувати цей підхід до формування професіоналізму керівників. Розроблено структуру професіоналізму керівників, що включає когнітивну, мотиваційну, соціально-психологічну та операційно-технологічну компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості підготовки магістрів за спеціалізацією "Бізнес психологія" магістратури "Бізнес адміністрування" в Університеті "КРОК
    (Університет "КРОК", 2012) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті йдеться про організацію підготовки магістрів програми МБА за спеціалізацією «Бізнес-психологія» в Університеті «КРОК». Висвітлюється проблема створення цієї програми відповідно до компетентнісного підходу. Розкриваються особливості навчального плану та специфіка викладання дисциплін із бізнес-психології.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічний аналіз співвідношення ключових понять соціальної компетентності
    (Університет "КРОК", 2014) Король, О.Ф.
    Статтю присвячено проблемі феноменології соціальної компетентності особистості. На основі теоретичного дослідження виконано аналіз співвідношення ключових понять соціальної компетентності. Визначено соціальну компетентність багатокомпонентним, поліфункціональним психологічним явищем, яке виступає онтологічною підставою всього життя людини
  • Ескіз
    Документ
    Використання інтерактивних методів навчання для розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу
    (Університет "КРОК", 2016) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті обґрунтовано актуальність використання інтерактивних методів навчання для розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізне су, описані особливості використання інтерактивних методів у навчальному процесі. Викладені особливості інтерактивних методів та складові комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу, які необхідно розвивати. Накреслено перспективи подальших досліджень психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу