Правничий вісник Університету "КРОК"

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2330

ISSN 2312-7686 (print) ISSN 2707-9155 (online) Періодичність: 4 випуски на рік. Статус: журнал є фаховим із юридичних та психологічних наук (Наказ МОН України № 1328 від 21 грудня 2015 року), індексується міжнародними наукометричними базами Index Copernicus та Google Scholar, включений до бази даних Ulrich’s Periodicals Directory (США). Правничий вісник Університету "КРОК" є міжнародним рецензованим науковим фаховим журналом, метою якого є публікація результатів фундаментальних і прикладних досліджень з юриспруденції і психології. Завданнями Правничого вісника Університету «КРОК» є сприяння розвитку вітчизняної та міжнародної науки, розширення науково-дослідницького співробітництва в Україні та в усьому світі, глобальне поширення результатів наукових студій, оприлюднення актуальних наукових результатів, підтримка молодих вчених (докторантів, аспірантів, магістрантів, здобувачів наукових ступенів і вчених звань, тощо), координація фундаментальних і прикладних юридичних та психологічних досліджень, зростання внеску вчених в суспільному житті та політичних реформах, застосування наукових знань заради людського прогресу. Публікації в журналі адресовані професійній аудиторії, науковцям, викладачам та практикам і охоплюють широке коло тематичних напрямків.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Прикордонник як об’єкт і суб’єкт професійного психологічного впливу
    (Університет «КРОК», 2012) Калюжний, В.О.
    У статті розглянуто складові професіоналізму представника професій типу «людина-людина» – прикордонника. Здійснено аналіз його основних професійно важливих якостей та ціннісних орієнтацій. Уточнено вектор спрямованості цілей професійної діяльності прикордонника
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід до формування професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів
    (Університет "КРОК", 2012) Шулдик, А.В.
    У статті йдеться про особливості формування професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано нові дослідження зарубіжних і вітчизняних психологів щодо компетентнісного підходу в освіті, зроблено спробу застосувати цей підхід до формування професіоналізму керівників. Розроблено структуру професіоналізму керівників, що включає когнітивну, мотиваційну, соціально-психологічну та операційно-технологічну компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Діагностика мотиваційного компонента професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів
    (Університет "КРОК", 2012) Шулдик, А.В.
    У статті розглянуто мотивацію управлінської діяльності керівників як важливу складову професіоналізму. Проаналізовано результати діагностики мотивів діяльності керівників, здійснену за допомогою методики кольорових метафор.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив соціально-психологічних чинників на розвиток професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів
    (Університет "КРОК", 2013) Шулдик, А.В.
    У статті проаналізовано дослідження професіоналізму зарубіжних і вітчизняних психологів. Виявлено основні соціально-психологічні чинники розвитку професіоналізму керівників
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичний аналіз проблеми професійної успішності викладача вищого навчального закладу (частина 1)
    (Університет "КРОК", 2014) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми професійної успішності, проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену професійної успішності викладача. Описано погляди науковців на зміст поняття «професійна успішність викладача», чинники та показники такої успішності. Накреслено перспективи подальших досліджень професійної успішності викладачів вищих навчальних закладів
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичний аналіз проблеми професійної успішності викладача вищого навчального закладу (частина 2)
    (Університет "КРОК", 2014) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми професійної успішності, проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену професійної успішності викладача. Описано погляди науковців на зміст поняття професійної успішності викладача, чинники та показни ки такої успішності. Накреслено перспективи подальших досліджень професійної успішності викладачів вищих навчальних закладів
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз особистісних особливостей викладача як чинник його професійної успішності
    (Університет "КРОК", 2015) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    У статті обґрунтовано актуальність аналізу особистісних особливостей викладача як передумови його професійної успішності. Проаналізовано особливості особистості викладача як системоутворювального фактора для досягнення успішності в професійній науково-педагогічній діяльності. Описано специфіку особистісних якостей і психологічних станів викладача, а також його індивідуальної мотиваційно-ціннісної системи. Означено перспективи подальших досліджень особливостей особистості викладача як чинника його професійної успішності.