Публікації викладачів та співробітників

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/118

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Огляд та класифікація особливостей арт-проєктів як факторів ризику
    (Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», 2021) Данченко, О.Б.; Рибалко, І.В.; Заруцький, С.О.; Бєлова, О.І.; Бєлова, Олена Ігорівна; Данченко, Олена Борисівна
    Пропонується огляд особливостей арт-проєктів як ймовірних загроз для планування та реалізації проєктів творчої сфери за наступними напрямками: психологічні аспекти творчої особистості та специфіка арт-проєктів, що характерна виключно для проєктів даної сфери. Визначено, що сукупність факторів внутрішнього та зовнішнього середовища є основою для формування переліку та ранжирування ризиків арт-проєктів. Детальний аналіз наукових робіт, присвячений дослідженням у сфері впровадження проєктного підходу в творчій сфері, вивченню психологічних рис, що суттєво відрізняють творчу особистість від психології інших людей та дослідженням у сфері управління ризиками, довів, що увага з боку наукової спільноти щодо дослідження ризиків та природи їх походження саме для арт-проєктів на сьогодні дуже незначна. Впровадження методології проєктного підходу до організації та реалізації творчих заходів в Україні наразі ще досить слабке, а протиризикові заходи починають розроблятися тільки після настання ризику. Тож, питання вивчення ризиків у реалізації арт-проєктів залишається актуальним та затребуваним. Аналіз психологічних рис творчих особистостей та специфіка арт-проєктів, як джерел походження ризиків, дав можливість для розробки видів ризиків для подальшої їх класифікації. Зроблено висновки, що складена класифікаційна схема має практичну цінність для менеджерів арт-проєктів. Вона дозволить в подальшому передбачати варіанти розвитку подій, заздалегідь визначати чинники впливу зовнішнього та внутрішнього оточення арт-проєкту та завчасно розробляти заходи, методи та прийоми щодо недопущення ризикової події або, у разі її настання, мінімізувати негативні наслідки для досягнення цілей арт-проєкту (час, бюджет, зміст, якість). Зараз до переліку видів ризиків арт-проєктів включено лише два джерела походження ризиків. Але натомість робота над складанням класифікаційної схема ризиків арт-проєктів буде продовжена, щоб включити в себе максимально можливі джерела походження ризиків і дати менеджеру проєкту дієвий інструмент для ідентифікації та аналізу ймовірних загроз (ризиків) або можливостей.
  • Ескіз
    Документ
    Forming of integrated understanding of project terms: faulk's algorithm as one of the formalized approaches
    (Entrepreneurship and Sustainability Center, 2020) Kolomytseva, Olena; Verenych, Olena; Danchenko, Olena; Bielova, Olena; Palonna, Tetyana; Pepchuk, Serhii; Бєлова, Олена Ігорівна; Данченко, Олена Борисівна
    The success of the project implementation depends not only on the highly qualified professional project team. Success also depends on a clear (integrated) understanding of all project processes by all stakeholders. Integrated understanding is based on a clear understanding of project terms and concepts. Such terms and concepts are captured in conventional project management methodologies, methods, and approaches. However, they need to be understood not only by industry experts, but also by some stakeholders. Lack of an integrated understanding of terms and concepts leads to misunderstanding of project actions and, therefore, delays in project implementation, which is determined by the time of integrated understanding formation. The necessary terminological volume for stakeholders can be determined by applying a frequency dictionary approach, which allow all terms and concepts to be ranked according to their appearance and use at different stages of the project life cycle. The purpose of the article is to present a formalized approach to implementing a consistent presentation to capture project terms and concepts by stakeholders. To this end, it is proposed to use the Faulk’s algorithm to construct an effective acquisition sequence. If there is a certain set of terms, each of which must be appropriately mastered, and between these terms there are certain dependencies (sequence of mastering), then the problem of constructing the best path to mastering can be solved by applying a Faulk’s algorithm based on a graph theory approach. © 2020 by author(s) and VsI Entrepreneurship and Sustainability Center.