Публікації викладачів та співробітників

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/118

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів університету до освітніх інновацій
    (Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2020) Сингаївська, Ірина Валентинівна
    В умовах конкурентної боротьби за абітурієнтів закладам вищої освіти доводиться здійснювати значну роботу з формування власного іміджу, для створення привабливого образу в очах не лише абітурієнтів, а й інших стейкхолдерів університету, що впливають на вибір абітурієнта прямо чи опосередковано. Такими стейкхолдерами є батьки абітурієнтів та студентів, студенти, випускники, майбутні роботодавці (бізнес та державні установи), партнери університету тощо. Ключовою фігурою в університеті є викладач, оскільки саме він стоїть на «передньому краї» роботи зі студентами, впливаючи безпосередньо на їх особистісне та професійне зростання під час навчання у закладі вищої освіти. І саме викладач, реалізуючи свої рольові статуси, має можливість активно впроваджувати в життя освітні інновації, долучаючись таким чином до створення позитивного іміджу університету.
  • Ескіз
    Документ
    Дезадаптаційна криза біженців
    (Державний торгово-економічний ун-т, 2024) Чистякова, М.; Сингаївська, І.; Сингаївська, Ірина Валентинівна
  • Ескіз
    Документ
    Psychological factors in the formation of professionalism of principals of general secondary education institutions
    (Scientific Center of Innovative Research, 2022) Synhaivska, Iryna; Shuldyk, Anatolii; Shuldyk, Halyna; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    The article deals with the structure of professionalism of principals of general secondary education institutions, which contains the cognitive component of professionalism of management activity (system of knowledge about the essence, structure of management activity of the principal); motivational and value component (principal’s motivation to professional activity, positive attitude and desire to develop their professionalism in management, high level of readiness for management, interest in it, professional values, vocation to management activity,); operational and technological component (a set of skills, abilities, methods of action, techniques, technologies to ensure the development of professionalism). The psychological factors of formation of professionalism of principals of general secondary education institutionsare described. The dependence of the formation of professionalism of principals on their gender, age and work experience is revealed. Male principals pay more attention to non-standard ways of solving problems, are guided in decision-making by logic rather than feelings, prefer intrinsic motivation, acutely experience periods of meaningless existence. Women principals use their intuition more often than men, they are more communicative, have deeper emotional experiences, more often smooth out conflict situations, prefer external motivation.With aging, the importance of such values as the social authority and recognition, the possibility of self-development, self-improvement, the creative nature of management increases. The instrumental value of executive discipline, responsibility, intransigence to one's own shortcomings and the shortcomings ofsubordinates also increases, the values of self-control and the availability of free time decrease. Principals with 11 to 15 years of experience have the greatest hope for success, and those with more than 21 years of experience have the least hope. Limitations of principals of different genders, ages and length of service in management positions, which hinder the development of their professionalism, are also described
  • Ескіз
    Документ
    Управління міжособистісними конфліктами у студентському середовищі: результати впровадження навчального курсу
    (Інституту психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, 2022) Сорока, Ірина Анатоліївна; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    Тема міжособистісних конфліктів у студентському середовищі є нагальною про що свідчать спостереження та результати проведення експерименту. Проведення опитувань та застосування психологічних методик під час констатувального експерименту виявили негативне сприйняття конфліктів студентами, низький та середній рівень емоційного інтелекту та використання стилів «уникання» та «конкуренція» як стиль поведінки в конфлікті. Отримані результати були покладені в основу розробки навчального курсу «Управління міжособистісними конфліктами у студентському середовищі». Мета формувального експерименту полягала у розробці, організації та визначенні ефективності впровадження навчального курсу. У роботі були застосовані методи емпіричного дослідження (опитування, тестування, спостереження, активні методи навчання); методи математичної статистики (t критерій Стьюдента). Загальний обсяг вибірки – 214 студентів університету. Покращення результатів тестування на когнітивному, емоційному та поведінковому рівнях та позитивний зворотній зв’язок від студентів підтверджують ефективність навчального курсу. Дана робота може слугувати поштовхом для подальших крос культурних досліджень
  • Ескіз
    Документ
    Legal psychology: macropsychological vector of development
    (MAGNANIMITAS Assn., 2021) Serhiieni, Olena; Gorina, Olga; Sizov, Vitalii; Tkachenko, Vita; Synhaivska, Iryna; Vasyliev, Igor; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    This article focuses on the problems that the general part of legal psychology deals with; its purpose is to prove the need to develop one of the most significant areas of legal psychology – macropsychological vector and approach. The phenomenon of macropsychology is considered, and its connection with global trends in the development of civilization is shown. Methodological problems of the fundamental and applied application of the macropsychological approach in solving urgent problems of legal psychology are addressed.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості дослідження взаємодії та ділового спілкування в колективі фінансової служби організації
    (Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2022) Сингаївська, Ірина Валентинівна; Архипчук, Ірина Вікторівна
    Вступ. Взаємодія та ділове спілкування у трудовому колективі відіграють важливу роль у професійному зростанні кожного працівника організації, а також у повноцінному функціонуванні всієї організації. Оскільки фінансова служба взаємодіє практично з усіма підрозділами організації, – спілкування всередині колективу цієї служби, а також спілкування та взаємодія працівників фінансової служби з іншими підрозділами суттєво впливають на ефективність організації в цілому. Мета. Розкриття особливостей взаємодії та ділового спілкування фінансової служби організації; аналіз методик, які можна застосувати для проведення емпіричного дослідження якості такої взаємодії та ділового спілкування. Методи: теоретичний аналіз проблеми, вивчення та аналіз методик емпіричного дослідження. Результати. У статті обґрунтована проблематика дослідження особливостей взаємодії та ділового спілкування в колективі фінансової служби організації. Наведено оглядовий аналіз трактування понять «взаємодія» та «ділове спілкування». Описані особливості взаємодії та ділового спілкування в колективі фінансової служби організації взагалі. Визначена специфіка роботи фінансової служби, компетенції її працівників. Окремо виділено психологічні аспекти поведінки працівників сфери фінансових послуг та відмінності цієї категорії працівників від осіб, задіяних в інших секторах економіки. Розглянуто особливості ділових норм та правил, які задаються діловим етикетом та діловою етикою для працівників фінансової сфери. Підібрано та проаналізовано комплекс методик для дослідження взаємодії та ділового спілкування в колективі. Висновки. Співробітники фінансового відділу повинні володіти гарними комунікативними навичками, оскільки атмосфера доброзичливості, уважності до потреб колег і завдань керівництва сприяють ефективній роботі не лише фінансового відділу, а й організації в цілому. Практичне застосування запропонованого комплексу методик дозволить всебічно оцінити особливості комунікативних характеристик спілкування співробітників фінансової служби, виявити залежність взаємин від стилю керівництва, продіагностувати соціально-психологічний клімат трудового колективу, проаналізувати властивості особистості, що обумовлюють перешкоди для взаємодії та спілкування у колективі.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні особливості ухвалення рішень керівниками бізнесу в ситуації невизначеності
    (Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023) Сингаївська, Ірина Валентинівна; Гура, Геннадій Никифорович
    Вступ. Тривале існування суспільства в умовах глобальних потрясінь (економічних криз, пандемії, війни) вимагає перегляду стратегій прийняття рішень в управлінні бізнес організаціями. Мета дослідження – виявити провідні стратегії ухвалення рішень керівниками малого та середнього бізнесу в контексті реагування на стрес, визначити їх вплив на успішність професійної адаптації в умовах війни. Методи. Опитано 109 керівників бізнесу і підприємців. Вивчення особливостей ухвалення рішень керівниками бізнесу здійснювалось за допомогою опитувальників «Мельбурнський опитувальник прийняття рішень» та методики «Загальний стиль прийняття рішень». Для вивчення індивідуально-психологічних характеристик керівників бізнесу та рівнів адаптації використовувались такі методики: «Шкала сприйнятого стресу» (PSS-10) Ш. Коена, адаптація О. О. Вельдбрехт та Н. І. Тавровецької; «Шкала інтолерантності до невизначеності» (IUS-12) Н. Карлетона (адаптація Г. М. Громової); «Шкала загальної самоефективності», адаптація І. І. Галецької; «Тест життєвої орієнтації (диспозиційного оптимізму)» (LOT-R), адаптація С. В. Лукової; авторська анкета. Результати. Виявлено характерні особливості прийняття рішень керівниками бізнесу в перший рік повномасштабної війни: перевага раціонального, інтуїтивного та спонтанного стилів. Доведено, що формування управлінської компетентності супроводжується готовністю до прийняття важливих рішень, яка проявляється в несхильності до захисних реакцій: уникнення, відкладання, перекладання відповідальності, імпульсивності. Неадаптивні стратегії ухвалення утворюють єдиний симптомокомплекс, що має в основі не когнітивні, а особистісні риси та схильності. Порівняльний аналіз груп з різним рівнем адаптивності (успішна, проблемна та над-успішна) демонструє вплив різних стратегій прийняття рішень на успішність професійної адаптації. З’ясовано, що в ситуації невизначеності традиційно-успішна стратегія ухвалення рішень, основана на зваженому інтелектуальному аналізі інформації, втрачає адаптивне значення. Висновки. Отримані результати корисні для ефективного протистояння викликам задля стійкого функціонування підприємств в сфері бізнесу в кризових умовах.
  • Ескіз
    Документ
    Pedagogy and psychology for high school students
    (MAGNANIMITAS, ATTN, 2021) Burlakova, Iryna; Synhaivska, Iryna; Malkova, Tatiana; Petrunko, Olga; Kondes, Tetiana; Nakonechna, Nataliia; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Малкова, Тетяна Миколаївна; Петрунько, Ольга Володимирівна; Кондес, Тетяна Василівна; Наконечна, Наталія Василівна
    This article provides relevant information for students and teachers on making changes to the concept of teaching this discipline "Pedagogy and Psychology". A list of competencies with decoding for future specialists training in pedagogical and psychological specialties is given. The study highlights the topics and features of teaching the discipline in question in higher education. Organizational (managerial) culture of upbringing multidimensionally reveals the possibility of improving the upbringing and educational process quality. The implementation of the development of the recommended competencies and support with appropriate pedagogical support will gradually bring students to a different (systemic and reflective, rather than chaotic and intuitive) level of mastering a theoretically and methodically complex course of methodological foundations. This will lead to the development of a culture of oral speech, the ability to listen and hear others, to assess one's capabilities, and ideally to define oneself as a subject of professional training "here and now," and to an actual and meaningful need for it as the most important determinant of personal and professional movement.
  • Ескіз
    Документ
    Psychological features of the development of a corporate image
    (EManuscript Technologies, 2020) Nakonechna, Nataliia; Synhaivska, Iryna; Zhyvohliadov, Yuri; Malkova, Tatiana; Vasilchenko, Olga; Наконечна, Наталія Василівна; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Живоглядов, Юрій Олексійович; Малкова, Тетяна Миколаївна; Васильченко, Ольга Миколаївна
    During the preparation of the article, research was carried out on the general psychological mechanisms of the formation and development of a corporate image. The analysis of the psychological prerequisites for the formation and development of the corporate image, as well as the conditions that optimize these processes. The article discusses the concept of an organization's image - it is a holistic perception (understanding and assessment) of an organization by various groups of the population, formed on the basis of information stored in their memory about various aspects of the organization's activities. The main emphasis in the article is shown that organizations pay special attention to the external image in the eyes of the public, that is, the external environment of any subject. It also proved that the internal image of the organization in the eyes of employees is very important. The research consisted in the formation of both external and internal image. © 2020 EManuscript Technologies. All rights reserved.