Публікації викладачів та співробітників
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/118
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Забезпечення конкурентоспроможності фармацевтичних компаній через функціонал менеджменту клінічних досліджень(Видавнича група «Наукові перспективи»., 2023) Сумець, Олександр Михайлович; Алькема, Віктор ГригоровичНині в Україні фармацевтичний сектор відноситься до секторів економіки, що суттєво наповнюють бюджет країни. Тому основним завданням фармацевтичних компаній визначено формування конкурентоспроможності на національному і міжнародному ринках. У даному аспекті ключовим фактором конкурентоспроможності є виробництво якісних фармацевтичних препаратів. При цьому істотну роль відіграють клінічні дослідження і рівень їх менеджменту.У статті обґрунтувана значущість менеджменту клінічних досліджень для підвищення конкурентного статусу фармацевтичної компанії на обраному сегменті ринку – ринку фармацевтичних препаратів. Описано функціонал першого рівня менеджменту клінічних досліджень. До складу функціоналу віднесено три головні функції – планування, організацію і моніторинг клінічних досліджень нових фармацевтичних препаратів. Наведено тлумачення вказаних функцій та охарактеризовано їхнє змістовне наповнення з урахуванням специфіки і спрямованості менеджменту клінічних досліджень. Показано взаємозв’язок функцій планування, організації та моніторингу з кожною фазою клінічних досліджень фармацевтичних препаратів. Вказано на ту обставину, що за умови використання професійного підходу до реалізації ключових функцій менеджменту при виконанні клінічних досліджень, фармацевтичні компанії отримають ряд позитивних ефектів, а саме:підвищення результативності й ефективності виконання клінічних досліджень фармацевтичних препаратів; дотримання відповідних стандартів, що регламентують вимоги до проведення досліджень; покращення логістики доставки необхідних матеріалів для виконання клінічних досліджень; уникнення ризику зниження рівня якості виробництва фармацевтичних препаратів, а також посилення конкурентоспроможності лікарських засобів, що виробляються компанією, та рівня її ділової репутації.Подальшим напрямом досліджень є опис і аналіз функціоналу менеджменту клінічних досліджень другого рівня і впливу його на формування конкурентоспроможності фармацевтичних компаній-виробників лікарських препаратів.Документ Економічне зростання через підвищення ефективності управління якістю в умовах міжнародної конкурентоспроможності підприємства(Видавнича група «Наукові перспективи»., 2023) Алькема, Віктор Григорович; Щадило, Максим ІгоровичМетою дослідження є характеристика основних засад економічного зростання через підвищення ефективності управління якістю в умовах міжнародної конкурентоспроможності підприємства. Доведено, що розвиток сучасної, конкурентоспроможної економіки неможливий без повноцінного усвідомлення та врахування всіх без винятку факторів, що надають певний рівень впливу на економічне зростання всієї країни. Визначено, що якість – одна з фундаментальних категорій, що визначають спосіб життя, соціальну та економічну основу для розвитку людини та суспільства. Проблема якості може бути вирішена без участі вчених, інженерів, менеджерів. Якість є важливим інструментом боротьби за ринки збуту. Необхідно констатувати, що для вітчизняних суб'єктів господарювання та національної економіки в цілому оцінка рівня конкуренції та її ролі досі не стали значущими факторами економічного зростання, тому рівень конкурентоспроможності нашої країни на світових ринках залишається недостатньо високим. Визначено, що міжнародна конкуренція є основним інструментом регулювання ринкової економіки та важливою частиною ринкового середовища, а відповідно і фактором економічного зростання. Встановлено, що конкуренція в економічній теорії завжди виступає тією силою, яка, з одного боку, створює стимули, а з іншого тиску на економічних суб'єктах, впливаючи тим самим на прийняття індивідуальних рішень. Охарактеризовано, що конкуренція виникає і приводиться в дію завдяки наявності особливої мотивації, що формується як на рівні конкретного індивіда, так і під впливом зовнішніх факторів. Саме тому, вона так важлива для економічного зростання, проте й досягається через ефективне управління якістю. В результаті було визначено основні загрози системи управління якістю на підприємстві в умовах міжнародної конкуренції.Документ Стратегічні завдання логістичних систем у розвитку туристичної дестинації(Інститут східноєвропейських досліджень і дорадництва, 2024) Алькема, Віктор; Алькема, Віктор ГригоровичМетою цього дослідження є визначення складників логістики туристичної дестинації та аналіз її основних завдань, а також розробка стратегічних завдань, що стоять перед логістичними системами макро та мікрорівнів у межах дестинації для підвищення її ефективності й зміцнення конкурентоспроможності та забезпечення сталого розвитку на туристичному ринку.Документ Маркетингова стратегія енергокомпанії як інноваційний фактор підвищення її конкурентоспроможності(ТОВ «ДКС Центр», 2023) Петрова, І. Л.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаУ статті розглянуто особливості маркетингової стратегії підприємства електроенергетики, її інноваційні інструменти та напрями, які доцільно використовувати для підвищення конкурентоспроможності підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках. Визначено, що маркетингова стратегія електроенергетичного підприємства формується в умовах слабкої або відсутньої конкуренції, високої монополізації, значних бар’єрів на вході, жорстких зв’язків між виробниками, постачальниками та споживачами продукції, обмеженого впливу на товарно-асортиментну політику та ціноутворення, переважання традиційних технологій. Разом з тим, за умов реформування енергоринку України у напрямку всебічного розвитку конкурентних відносин між його суб’єктами, зростає потреба енергокомпаній в розробці і впровадженні інноваційних маркетингових стратегій. Збільшення кількості споживачів, налагодження комунікації та інтерактивної взаємодії з ними, якісне задоволення їх потреб у товарах та послугах електроенергетики є умовою підвищення конкурентоспроможності підприємства, покращення його репутації та іміджу. Автором визначено основні етапи формування маркетингової стратегії підприємства електроенергетики, які утворюють логічно послідовний процес. Зроблено акцент на розробці маркетингового проекту, об’єктом якого є система цінностей, які необхідно донести найефективнішим способом до реальних і потенційних споживачів нового продукту. На прикладі компанії НЕК «Укренерго» розглянуто можливості покращення сайту та використання таргетованої реклами у соціальній мережі з метою просування електроенергії до споживача. Виявлено інноваційні інструменти розвитку нових маркетингових стратегій, продиктованих цифровізацією економіки: інтернет-маркетинг і контент маркетинг. Водночас обгрунтовано, що цифрові технології не повинні повністю заміщати інтерактивне спілкування з клієнтами, а для створення позитивної взаємодії зі споживачами є ефективними новітні технології нейромаркетингу, івент-маркетингу та емоційного маркетингу. Для підвищення конкурентоспроможності підприємства у електроенергетичній сфері маркетингові стратегії повинні розроблятися як для вітчизняного, так і міжнародного енергетичного ринків. У статті проаналізовано стратегічні напрями інноваційної маркетингової діяльності енергокомпаній, які дозволять їм отримати перемогу у конкурентній боротьбі по завоюванню закордонних ринків.