Публікації викладачів та співробітників

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/118

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Інтерактивні методи навчання іноземних мов у закладах вищої освіти
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2021) Новак, І.М.; Новак, Ілона Милославівна
    У статті здійснено семантичне уточнення й емпіричну інтерпретацію інтерактивних методів навчання іноземних мов студентів у закладах вищої освіти. Обґрунтовано актуальність застосування інтерактивних методів у контексті світових тенденцій щодо методів і технологій навчання згідно з концепцією «Освіта 4.0». Проаналізовано наукові та навчально-методичні праці вітчизняних і зарубіжних учених, у яких розкриваються науково-методологічні засади інтерактивних методів навчання та специфіки їх застосування в процесі викладання іноземної мови студентам. Узагальнено іноземний і вітчизняний досвід використання інтерактивних методів у викладанні англійської мови. На основі аналізу власного педагогічного досвіду конкретизовано специфіку застосування симуляцій у навчанні іноземної мови студентів за їхнім фаховим спрямуванням. Виявлено відмінності симуляцій і рольових ігор. Уточнено, що симуляції відтворюють ситуації та проблеми, пов’язані зі сферою професійної діяльності, мають бути максимально наближеними до реальних умов, визначаються комунікативним завданням або проблемою, які вимагають особистісного ставлення студентів до фактів і подій. На прикладах розкрито та деталізовано методику підготовки, проведення й обговорення результатів симуляцій. Визначено та класифіковано веб-квести як інтерактивний метод навчання іноземної мови. Розглянуто різні типи веб-квестів залежно від навчального завдання: есе-переказ – подання матеріалів на задану тему з різних інформаційних джерел у новому форматі; квест-компіляція – віртуальний музей, портфоліо, мультимедійна колекція; проектування – розробка навчального проекту на основі заданих умов; аналітичне завдання – пошук і систематизація інформації у вигляді колекції, енциклопедії, каталогу, хрестоматії, маршруту; електронної дошки оголошень. Наведено основні вимоги до методичного супроводу веб-квесту на прикладі підготовки та презентації проекту на тему «Відкриття нового ресторану». Установлено, що застосування інтерактивних методів збагачує методичний досвід викладача, спонукає до пошуку креативних ідей і їх утілення в навчальний процес.
  • Ескіз
    Документ
    Механізм фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності закладу вищої освіти
    (ТОВ "ФІНТЕХАЛЬЯНС, 2019) Гребень, С.Є.; Мігус, І.П.; Паращенко, Л.І.; Лаптєв, С.М.; Алькема, В.Г.; Мігус, Ірина Петрівна; Паращенко, Людмила Іванівна; Лаптєв, Сергій Михайлович; Алькема, Віктор Григорович
    Запропоновано механізм фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності закладу вищої освіти (ЗВО) і його структуру, яка включає: мету і завдання механізму; об’єкти і суб’єкти механізму; основні принцип, на яких ґрунтується механізм; види забезпечення реалізації механізму; важелі впливу та інструменти реалізації механізму; методичні підходи до оцінювання результатів наукової діяльності; заходи фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів. Введено поняття «механізм фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності закладу вищої освіти», під яким пропонуємо розуміти систему заходів і методів впливу державного фінансового контролю на діяльність закладів вищої освіти з метою підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів шляхом ухвалення рішення про фінансування ЗВО на основі результатів проведених наукових досліджень. Зазначено, що основними напрямами забезпечення функціонування механізму фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності закладу вищої освіти є: правовий, нормативний та інформаційний. Систематизовано основні важелі впливу на функціонування запропонованого механізму: ліцензування спеціальності, за якою буде проводитись підготовка здобувачів вищої освіти; акредитація освітніх програм за спеціальностями; державна атестація ЗВО залежно від результатів наукової діяльності; розподіл бюджетних коштів залежно від результатів державної атестації ЗВО. До інструментів реалізації механізму фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності ЗВО віднесено: фінансовий контроль; державний фінансовий аудит; ІТ-аудит. Запропоновано механізм проведення ІТ-аудиту результатів наукової діяльності ЗВО шляхом пошуку інформації про результати наукової діяльності працівників та її порівняння з інформацією ЗВО, поданою у заявці на проходження державної атестації в частині провадження ним наукової (науково-технічної) діяльності.