Освітні програми магістратури
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/98
Переглянути
Документ Маркетингові дослідження у проєктах(Університет «КРОК», 2021) Данченко, О.Б.; Дзюба, Т.В.; Данченко, Олена БорисівнаНавчальний посібник «Маркетингові дослідження у проєктах» - це детальне дослідження ринку на передінвестиційному етапі, яке є основною частиною маркетингового аналізу нового проєкту. Авторки об’єднали свої знання і досвід в проектному та маркетинговому менеджменті, щоб допомогти проєктним менеджерам впоратися з таким важливим і відповідальним етапом проєкту, як передінвестиційні маркетингові дослідження. В роботі проаналізовані технології маркетингових досліджень та маркетингове обґрунтування інвестиційного проєкту, розкрито сутність розуміння клієнтів та перевірка проєктів на життєдіяльність. Результатом цього дослідження є оцінка ринкового потенціалу для нового продукту і розрахунок прогнозу продажів, а також оцінка рівня конкурентоспроможності нового продукту (послуги). Навчальний посібник розрахований на широке коло науковців, фахівців, керівників, підприємців, здобувачів наукових ступенів, усіх зацікавлених осіб, які займаються маркетинговими дослідженнями у проєктах.Документ Менеджмент організацій. Кн.1.(Університет «КРОК», 2023) Алькема, Віктор Григорович; Кириченко, Оксана СергіївнаУ навчальному посібнику висвітлено теоретичні концептуальні основи менеджменту організацій. Досліджено сутність та концептуальні засади управління організаціями. Детально описано основні концепти моделювання системи управління організацією, а також перспективи та чинники впровадження сучасних моделей системи управління організацією, розкрито аспекти формування структури організації, наукові підходи до формування організаційних структур, їх види та основні етапи розбудови структури організації. Значну увагу приділено питанню та перспективам впровадження організаційного проектування системи управління організацією; напрямам удосконалення управління організацією з впровадженням комплексу адміністративних організаційних дій. Представлено методи та інструменти аналізу та оцінки діяльності організації. розкрито питання ресурсного забезпечення, ресурсного потенціалу його формування та використання; систематизовано чинники формування та розвитку системи забезпечення організації. Розглянуто питання кадрового забезпечення управління кадровими ресурсами організації. Для здобувачів закладів освіти, що навчаються за освітньою програмою «Менеджмент», «Менеджмент організацій», студентів інших освітніх програм, слухачів системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, керівників організацій, підприємств всіх форм власності.