Бакалаврські роботи
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/123456789/42
Переглянути
Документ Планування та реалізація маркетингової стратегії підприємства(Університет «КРОК», 2024) Гудзь, Оксана ОлександрівнаУ сучасному конкурентному середовищі, де ринок переповнений пропозиціями, правильна маркетингова стратегія дозволяє компанії виділитися серед конкурентів, привернути увагу цільової аудиторії та забезпечити стабільне зростання доходу. Стратегічне планування допомагає компанії чітко визначити свої цілі, завдання, конкурентні переваги та шляхи їх просування на ринку. Реалізація плану вимагає моніторингу та аналізу результатів, а також гнучкості в адаптації до змін у бізнес-середовищі. Тому актуальність теми стратегічного планування та впровадження маркетингової стратегії відома, адже компанії можуть успішно виступати на ринку, залучати нових споживачів і посилювати свою конкуренцію. Кваліфікаційна робота спрямована на вирішення проблемних питань, пов’язаних з плануванням та реалізації маркетингової стратегії в Університеті економіки та права “КРОК”. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз та розробка рекомендацій щодо вдосконалення системи планування та реалізації маркетингової стратегії в Університеті економіки та права «КРОК» з метою підвищення ефективності маркетингової діяльності та зміцнення конкурентних позицій на ринку освітніх послуг. Для досягнення мети в кваліфікаційній роботі досліджено всі ключові аспекти в системі плануванням та реалізації маркетингової стратегії в Університеті економіки та права “КРОК”. Проведено аналіз наукової літератури з питань маркетингової стратегії та стратегічного управління. Досліджено систему планування та реалізації маркетингової стратегії в Університеті економіки та права «КРОК». Оцінено фінансовий стан та результати господарювання університету. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення системи планування та реалізації маркетингової стратегії. А також оцінено економічну ефективність запропонованих заходів.