Бакалаврські роботи
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/123456789/42
Переглянути
Документ Планування та контроль логістичного обслуговування клієнтів(Університет «КРОК», 2024) Дегтяренко, Єлизавета АндріївнаКваліфікаційна робота спрямована на вирішення проблемних завдань, пов’язаних з ефективною організацією логістичного обслуговування на підприємствах в умовах сучасного швидкоплинного середовища. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження, аналіз та узагальнення теоретичних положень щодо процесів планування та контролю логістичного обслуговування клієнтів, впровадження європейських методів для посилення ефективності організації перевезень та забезпечення відповідного клієнтського сервісу в діяльності транспортно-експедиційної компанії “DSV Logistics”. Для досягнення мети в кваліфікаційній роботі досліджено сутність, завдання і функції процесів планування та контролю логістичного обслуговування клієнтів. Дослідження фокусується на теоретичному інструментарії до методів та механізмів планування і контролю логістичної складової підприємства. Проаналізовано діяльність транспортно експедиторської компанії “DSV Logistics”. А також запропоновано шляхи удосконалення процесів планування та контролю логістичного обслуговування клієнтів компанії “DSV Logistics”.