Бакалаврські роботи

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/123456789/42

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Планування та контроль логістичного обслуговування клієнтів
    (Університет «КРОК», 2024) Дегтяренко, Єлизавета Андріївна
    Кваліфікаційна робота спрямована на вирішення проблемних завдань, пов’язаних з ефективною організацією логістичного обслуговування на підприємствах в умовах сучасного швидкоплинного середовища. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження, аналіз та узагальнення теоретичних положень щодо процесів планування та контролю логістичного обслуговування клієнтів, впровадження європейських методів для посилення ефективності організації перевезень та забезпечення відповідного клієнтського сервісу в діяльності транспортно-експедиційної компанії “DSV Logistics”. Для досягнення мети в кваліфікаційній роботі досліджено сутність, завдання і функції процесів планування та контролю логістичного обслуговування клієнтів. Дослідження фокусується на теоретичному інструментарії до методів та механізмів планування і контролю логістичної складової підприємства. Проаналізовано діяльність транспортно експедиторської компанії “DSV Logistics”. А також запропоновано шляхи удосконалення процесів планування та контролю логістичного обслуговування клієнтів компанії “DSV Logistics”.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікаційний менеджмент логістичного сервісу компанії КП «Корюківка водоканал»
    (Університет «КРОК», 2024) Бабич, Владислав Сергійович;
    Кваліфікаційна робота спрямована на вирішення проблемних питань, комунікаційного менеджменту логістичного сервісу компанії КП «Корюківкаводоканал» з метою покращення його ефективності. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження, аналіз та узагальнення теоретичних положень щодо комунікаційного менеджменту логістичного сервісу та обґрунтування шляхів його удосконалення в умовах вітчизняного підприємства КП «Корюківкаводоканал». Для досягнення мети в кваліфікаційній роботі проведено аналіз теоретичних засад комунікаційного менеджменту логістичного сервісу. Досліджено практику комунікаційного менеджменту логістичного сервісу компанії КП «Корюківка водоканал». Виявлено недоліки в системі комунікаційного менеджменту логістичного сервісу. Розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення комунікаційного менеджменту логістичного сервісу. Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та додатків. Обсяг кваліфікаційної роботи становить 52 стор., 3 табл., 31 дж., 3 додатків.