Екстремальна та кризова психологія (ОП 053-Б)
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/822
Переглянути
74 результатів
Результати пошуку
Документ Забезпечення прав споживачів фінансових послуг(Університет «КРОК», 2019) Румик, Ігор ІвановичДокумент Розвиток фінансового сектору: стан, фінансова інклюзія, візія та стратегія дій(Університет «КРОК», 2020) Румик, Ігор ІвановичДокумент Психологія управління: методичні рекомендації для студентів денної та заочної форм навчання(Університет «КРОК», 2024) Никоненко, Олена ВікторівнаЗапропоновані методичні рекомендації спрямовані на реалізацію таких завдань вивчення дисципліни "Психологія управління", як: формування у студентів Знання основ психології управління сприятиме пізнанню студентами психічних явищ і закономірностей, які виникають у тих сферах діяльності, що регулюються принципами управління. Методичні рекомендації містять вступ, мету та завдання дисципліни, інструктивно методичні матеріали, плани лекцій, питання для підготовки до семінарських занять, проблемні завдання з дисципліни для самостійного опрацювання, завдання для практичної роботи студентів, засоби для проведення поточного та підсумкового контролю (комплексна контрольна робота для перевірки знань з дисципліни, питання для проведення поточного контролю, питання для проведення підсумкового контролю), критерії підсумкового оцінювання, а також перелік навчально-методичної літератури та додатки. Дані методичні рекомендації призначені для студентів денної та заочної форм навчання (напряму підготовки "Психологія") і науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів.Документ Практикум із загальної психології: методичні рекомендації для студентів денної та заочної форм навчання(Університет «КРОК», 2024) Никоненко, Олена ВікторівнаЗапропоновані методичні рекомендації спрямовані на реалізацію таких завдань вивчення освітнього компонента "Практикум із загальної психології", формування у студентів знання із загальної психології сприятиме пізнанню студентами психічних явищ і закономірностей. Методичні рекомендації містять вступ, мету та завдання освітнього компонента, методичні матеріали, плани лекцій, питання для підготовки до семінарських занять, проблемні завдання з дисципліни для самостійного опрацювання, завдання для практичної роботи студентів, засоби для проведення поточного та підсумкового контролю (комплексна контрольна робота для перевірки знань з дисципліни, питання для проведення поточного контролю, питання для проведення підсумкового контролю), критерії підсумкового оцінювання, а також перелік навчально-методичної літератури та додатки. Ці методичні рекомендації призначені для студентів денної та заочної форм навчання (спеціальності "Психологія") і науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти.Документ Юридична психологія: методичні рекомендації для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання(Університет «КРОК», 2024) Склярова, Ганна ОлександрівнаМетодичне забезпечення освітнього компоненту “Юридична психологія” включає: - теми, заплановані до розгляду на лекційних заняттях; - питання для підготовки студентів до семінарських занять, або самостійного опрацювання теми; - завдання, які, залежно від виділених годин для вивчення дисципліни, на розсуд викладача, можуть бути запропоновані студентам для самостійного виконання вдома, або використані для опрацювання теми на практичних чи семінарських заняттях; - інструкції та рекомендації щодо виконання студентами індивідуальної роботи; - перелік запитань для підготовки до підсумкового контролю; - список основної та додаткової рекомендованої літератури.Документ Психологія спілкування: методичні рекомендації для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання(Університет «КРОК», 2024) Склярова, Ганна ОлександрівнаМетодичне забезпечення освітнього компоненту “Психологія спілкування” включає: - теми, заплановані до розгляду на лекційних заняттях; - питання для підготовки студентів до семінарських занять, або самостійного опрацювання теми; - завдання, які, залежно від виділених годин для вивчення дисципліни, на розсуд викладача, можуть бути запропоновані студентам для самостійного виконання вдома, або використані для опрацювання теми на практичних чи семінарських заняттях; - інструкції та рекомендації щодо виконання студентами індивідуальної роботи; - перелік запитань для підготовки до підсумкового контролю; - список основної та додаткової рекомендованої літератури.Документ Управління фінансами та процесами з використанням криптовалютних технологій(Університет «КРОК», 2024) Румик, Ігор; Ковальчук, Юрій; Румик, Ігор ІвановичСтаття присвячена глибокому вивченню ролі криптовалют і технологій блокчейну у контексті сучасного менеджменту, управління процесами та фінансами . Її ціль – ретельний аналіз основних аспектів та механізмів блокчейну, які впливають на корпоративні стратегії та фінансове планування, і визначення їхнього потенціалу для революції у фінансовому секторі, менеджменті та бізнесі загалом. Розглядається деталізована природа блокчейну, яка визначається своєю децентралізованістю та надійністю даних. Здійснюється теоретичний аналіз можливостей, які стають доступні за рахунок створення та нещодавньої популяризації криптографічного шифрування, методики блокчейну та побудованих на цій базі інструментів. Освітлюється, як ця технологія може впливати на формування корпоративних стратегій та допомагати у вирішенні фінансових завдань. Окрему увагу отримують смарт-контракти, що відкривають нові горизонти для автоматизації бізнес-процесів та забезпечення їхньої безпеки та ефективності. Аналізується, як вони можуть змінити підхід до управління фінансами та діловою діяльністю в цілому. Побудовано схему роботи смарт-контракту у контексті взаємодії в рамках експортних угод. Також глибоко досліджується переваги використання криптовалют, включаючи їхні можливості для глобальних транзакцій та привласнення інвестицій. Аналізується, як це може розширити можливості для бізнесу та сприяти його зростанню в глобальному масштабі. Проводиться порівняльна характеристика між використанням двох методів бухгалтерського контролю, таких як – система подвійного облік та система потрійного обліку. Побудовано порівняльну таблицю. Розглядається Web 3.0 як інструмент для вирішення конкретних бізнес-процесів. Нарешті, надаються рекомендації стосовно інтеграції цих технологій у корпоративні системи, надаючи конкретний інструментарій для покращення бізнес-процесів та створення стійкої підстави для довгострокового розвитку в умовах цифрової економіки. Результати проведеного дослідження вказують на значущі перспективи для подальшого вдосконалення управлінських практик та підвищення ефективності корпоративних стратегій в умовах цифрового віку.Документ Англійська мова для студентів-психологів(Університет «КРОК», 2018) Сорока, Ірина АнатоліївнаМетою навчального посібника є забезпечення формування необхідних комунікативних мовленнєвих компетенцій у сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах; формування вмінь та навичок самоосвітньої діяльності; розвиток критичного та креативного мислення; удосконалення навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; розвиток навичок одержування новітньої фахової інформації через іноземні джерела та опанування засобами її опрацювання; мотивація та розвиток позитивного ставлення до вивчення іноземної мови. Навчальний посібник «Англійська мова для студентів-психологів» («English for Psychology students») призначено для аудиторної та самостійної підготовки з англійської мови для професійного спілкування студентів освітнього рівня «Бакалавр», слухачів магістерських навчальних програм, аспірантів вищих навчальних закладів спеціальності «Психологія», викладачів, науковців, та всіх, хто прагне поглибити свої знання з англійської мови.Документ Національні фінанси(Університет «КРОК», 2017) Грушко, Віктор Іванович; Наконечна, Олена Сергіївна; Чумаченко, Ольга ГригорівнаАвтори розглядають систему національних фінансів як сукупність державних фінансів, фінансів суб’єктів господарювання та фінансів домогосподарств. Основна частка національного доходу формується в середній ланці фінансової системи (а саме суб’єктами господарювання) та від їх діяльності залежить можливість постачати ресурси в суспільний економічний оборот. Підручник розрахований як на студентів, аспірантів відповідних спеціальностей, так і на підприємців, що не втратили надію на фінансовий успіх; і науковців – для подальшого дослідження так модифікації наукового апарату категорії «національні фінанси».