Освітні програми бакалаврату

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/97

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 868
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення прав споживачів фінансових послуг
    (Університет «КРОК», 2019) Румик, Ігор Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Застосування інтерактивних форм і методів вивчення фінансових дисциплін
    (Університет «КРОК», 2021) Румик, Ігор Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток фінансового сектору: стан, фінансова інклюзія, візія та стратегія дій
    (Університет «КРОК», 2020) Румик, Ігор Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Психологія управління: методичні рекомендації для студентів денної та заочної форм навчання
    (Університет «КРОК», 2024) Никоненко, Олена Вікторівна
    Запропоновані методичні рекомендації спрямовані на реалізацію таких завдань вивчення дисципліни "Психологія управління", як: формування у студентів Знання основ психології управління сприятиме пізнанню студентами психічних явищ і закономірностей, які виникають у тих сферах діяльності, що регулюються принципами управління. Методичні рекомендації містять вступ, мету та завдання дисципліни, інструктивно методичні матеріали, плани лекцій, питання для підготовки до семінарських занять, проблемні завдання з дисципліни для самостійного опрацювання, завдання для практичної роботи студентів, засоби для проведення поточного та підсумкового контролю (комплексна контрольна робота для перевірки знань з дисципліни, питання для проведення поточного контролю, питання для проведення підсумкового контролю), критерії підсумкового оцінювання, а також перелік навчально-методичної літератури та додатки. Дані методичні рекомендації призначені для студентів денної та заочної форм навчання (напряму підготовки "Психологія") і науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Практикум із загальної психології: методичні рекомендації для студентів денної та заочної форм навчання
    (Університет «КРОК», 2024) Никоненко, Олена Вікторівна
    Запропоновані методичні рекомендації спрямовані на реалізацію таких завдань вивчення освітнього компонента "Практикум із загальної психології", формування у студентів знання із загальної психології сприятиме пізнанню студентами психічних явищ і закономірностей. Методичні рекомендації містять вступ, мету та завдання освітнього компонента, методичні матеріали, плани лекцій, питання для підготовки до семінарських занять, проблемні завдання з дисципліни для самостійного опрацювання, завдання для практичної роботи студентів, засоби для проведення поточного та підсумкового контролю (комплексна контрольна робота для перевірки знань з дисципліни, питання для проведення поточного контролю, питання для проведення підсумкового контролю), критерії підсумкового оцінювання, а також перелік навчально-методичної літератури та додатки. Ці методичні рекомендації призначені для студентів денної та заочної форм навчання (спеціальності "Психологія") і науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Юридична психологія: методичні рекомендації для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання
    (Університет «КРОК», 2024) Склярова, Ганна Олександрівна
    Методичне забезпечення освітнього компоненту “Юридична психологія” включає: - теми, заплановані до розгляду на лекційних заняттях; - питання для підготовки студентів до семінарських занять, або самостійного опрацювання теми; - завдання, які, залежно від виділених годин для вивчення дисципліни, на розсуд викладача, можуть бути запропоновані студентам для самостійного виконання вдома, або використані для опрацювання теми на практичних чи семінарських заняттях; - інструкції та рекомендації щодо виконання студентами індивідуальної роботи; - перелік запитань для підготовки до підсумкового контролю; - список основної та додаткової рекомендованої літератури.
  • Ескіз
    Документ
    Психологія спілкування: методичні рекомендації для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання
    (Університет «КРОК», 2024) Склярова, Ганна Олександрівна
    Методичне забезпечення освітнього компоненту “Психологія спілкування” включає: - теми, заплановані до розгляду на лекційних заняттях; - питання для підготовки студентів до семінарських занять, або самостійного опрацювання теми; - завдання, які, залежно від виділених годин для вивчення дисципліни, на розсуд викладача, можуть бути запропоновані студентам для самостійного виконання вдома, або використані для опрацювання теми на практичних чи семінарських заняттях; - інструкції та рекомендації щодо виконання студентами індивідуальної роботи; - перелік запитань для підготовки до підсумкового контролю; - список основної та додаткової рекомендованої літератури.
  • Ескіз
    Документ
    Фінансове забезпечення підприємств: можливості використання когнітивного моделювання
    (Університет «КРОК», 2022) Румик, І.І.; Пилипенко, О.О.; Румик, Ігор Іванович; Пилипенко, Ольга Олегівна
    Стаття присвячена дослідженню актуальних питань фінансового забезпечення підприємств в системі антикризового управління за допомогою методів когнітивного моделювання. Здійснено теоретичний аналіз методичних підходів до організації фінансового забезпечення. Досліджено складові системи фінансового забезпечення підприємства. Представлена структурно-логічна схема взаємозв’язків між компонентами системи фінансового забезпечення. Обґрунтовано доцільність використання комплексного підходу при дослідженні фінансового забезпечення підприємств. Методологічну основу дослідження склав когнітивний метод моделювання, за допомогою якого визначено чинники впливу на систему фінансового забезпечення підприємства, виявлено зв’язки між ними та побудовано модель у формі когнітивної карти. Це дозволило провести сценарний аналіз, виявити характер зміни моделі і визначити два основні профілюючі компоненти системи: власні кошти підприємства та кошти іноземних інвесторів. Досліджено та розкрито суперечності і відмінності сучасних наукових підходів до трактування теоретичних і практичних положень з питань фінансового забезпечення та когнітивних методів моделювання діяльності підприємств. На основі цього запропоновано використання сучасних методів управління підприємствами у кризових умовах здійснення діяльності, які базуються на методах когнітивного моделювання. Такі підходи дозволяють дослідити можливі сценарії виникнення кризових ситуацій на підприємствах і визначити шляхи їх подолання. Проаналізовано сім компонентів фінансового забезпечення підприємства. Побудована матриця суміжності та когнітивна карта моделювання системи фінансового забезпечення. Проведено імпульсне моделювання впливу заданих компонентів та визначено рівень їх впливу на систему фінансового забезпечення підприємства. Результати когнітивного моделювання впливу факторів на фінансове забезпечення підприємств можуть бути використані для розробки стратегії їх розвитку в умовах динамічних змін економіки.
  • Ескіз
    Документ
    Управління фінансами та процесами з використанням криптовалютних технологій
    (Університет «КРОК», 2024) Румик, Ігор; Ковальчук, Юрій; Румик, Ігор Іванович
    Стаття присвячена глибокому вивченню ролі криптовалют і технологій блокчейну у контексті сучасного менеджменту, управління процесами та фінансами . Її ціль – ретельний аналіз основних аспектів та механізмів блокчейну, які впливають на корпоративні стратегії та фінансове планування, і визначення їхнього потенціалу для революції у фінансовому секторі, менеджменті та бізнесі загалом. Розглядається деталізована природа блокчейну, яка визначається своєю децентралізованістю та надійністю даних. Здійснюється теоретичний аналіз можливостей, які стають доступні за рахунок створення та нещодавньої популяризації криптографічного шифрування, методики блокчейну та побудованих на цій базі інструментів. Освітлюється, як ця технологія може впливати на формування корпоративних стратегій та допомагати у вирішенні фінансових завдань. Окрему увагу отримують смарт-контракти, що відкривають нові горизонти для автоматизації бізнес-процесів та забезпечення їхньої безпеки та ефективності. Аналізується, як вони можуть змінити підхід до управління фінансами та діловою діяльністю в цілому. Побудовано схему роботи смарт-контракту у контексті взаємодії в рамках експортних угод. Також глибоко досліджується переваги використання криптовалют, включаючи їхні можливості для глобальних транзакцій та привласнення інвестицій. Аналізується, як це може розширити можливості для бізнесу та сприяти його зростанню в глобальному масштабі. Проводиться порівняльна характеристика між використанням двох методів бухгалтерського контролю, таких як – система подвійного облік та система потрійного обліку. Побудовано порівняльну таблицю. Розглядається Web 3.0 як інструмент для вирішення конкретних бізнес-процесів. Нарешті, надаються рекомендації стосовно інтеграції цих технологій у корпоративні системи, надаючи конкретний інструментарій для покращення бізнес-процесів та створення стійкої підстави для довгострокового розвитку в умовах цифрової економіки. Результати проведеного дослідження вказують на значущі перспективи для подальшого вдосконалення управлінських практик та підвищення ефективності корпоративних стратегій в умовах цифрового віку.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні настанови до виконання здобувачами вищої освіти Проєкту третього рівня
    (Університет «КРОК», 2022) Єпік, Марина Олександрівна; Тимчук, Олег Сергійович
    Проєкт третього рівня виконується здобувачами спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» у відповідності до навчального плану 3 курсу у 6 семестрі. Метою виконання Проєкту є проєктування та реалізація програмного забезпечення з базою даних, логікою доступу до даних, логікою програми та логікою інтерфейсу. База даних розробляється на основі реляційної моделі даних. При цьому нормалізація має бути виконана до рівня вимог третьої нормальної форми (3НФ). Виконання Проєкту виконується відповідно до рекомендацій щодо створення баз даних, що наведені у курсі Database Foundations від Oracle Academy. Доступ здобувачам до методичних рекомендацій, програмного забезпечення та хмарних сервісів надається відповідно до угоди про членство університету «KROK» у Oracle Academy.