Наукова періодика Університету "КРОК"

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення синдрому емоційного вигорання у педагогічних фахівців
    (Університет "КРОК", 2016) Ковалькова, Т.О.
    У статті наголошується на значній актуальності синдрому професійного вигорання в наш час з наданням цьому феномену статусу захворювання. Автором приділена увага вивченню етіології «синдрому емоційного вигорання». На основі аналізу досліджень встановлено, що в емоційному плані педагог є найнавантаженішою категорією працівників. Описано особистісні характеристики викладача, що можуть сприяти розвитку «синдрому емоційного вигорання».
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення передумови та симптомів синдрому емоційного вигорання у викладачів вищих навчальних закладів
    (Університет "КРОК", 2016) Ковалькова, Т.О.
    У статті стверджується, що професійна діяльність викладача створює велике навантаження на психіку професіонала. Автором проведений психологічний аналіз поглядів учених «синдрому емоційного вигорання» та описані передумови виникнення цього синдрому. На основі досліджень сучасних вчених встановлено, що на сьогодні немає єдиного погляду на структуру «синдрому емоційного вигорання»
  • Ескіз
    Документ
    Ціннісні орієнтації особистості як чинник запобігання емоційного вигорання вчителів
    (Університет «КРОК», 2017) Ковалькова, Т.О.
    У статті наголошується на тому, що викладач є однією з найнавантаженіших категорій працівників. Автором проведено дослідження термінальних та інструментальних цінностей учителів старших класів, у яких присутнє емоційне вигорання, та тих, у яких такий синдром відсутній. Встановлено значні відмінності між ціннісними орієнтаціями жінок та чоловіків- учителів. Проведено порівняння особливостей показників сформованості ціннісно-смислової сфери між Я-реальним та Я-ідеальним учителів.