Туризм (ОП 242-Б)-2 курс
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/469
Переглянути
27 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток фінансового сектору: стан, фінансова інклюзія, візія та стратегія дій(Університет «КРОК», 2020) Румик, Ігор ІвановичДокумент Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана ПавлівнаМетодичні рекомендації щодо виконання курсових робіт призначені для здобувачів вищої освіти 2-3 курсів спеціальності «Туризм» (освітньо-професійна програма «Туризм», освітній рівень «Бакалавр»). У рекомендації включені загальні положення щодо виконання курсової роботи, розкривається структура, даються поради до написання розділів, організації дослідження та оформлення курсової роботи. Звертається увага на критерії оцінювання і процедуру захисту курсової роботи. В додатках, розміщених в кінці методичних рекомендацій, надаються приклади тем, зразок оформлення титульної сторінки та заяви. Представлені навчально-методичні матеріали є результатом колективної діяльності кафедри туризму Університету «КРОК».Документ Методичні рекомендації з організації та проведення практики (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) 1-3 курс(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Литвинова, Тетяна Станіславівна; Міхо, Олена Іванівна; Растворова, Марія ОлександрівнаМетодичні рекомендації з організації та проведення практики призначені для здобувачів вищої освіти 1-3 курсів спеціальності «Туризм» (освітньопрофесійна програма «Туризм», освітній рівень «бакалавр»). У виданні містяться програми з навчальних та виробничої (технологічної) практик: загальні положення щодо проходження практики студентами спеціальності «Туризм» на 1-3 курсах, розкривається мета та завдання практики, питання організації та керівництва, етапи та зміст практики. Надаються методичні рекомендації щодо оформлення звітної документації, а також критерії оцінювання та процедура захисту. У додатках представлені приклади оформлення титульної сторінки, змісту практики та відповідних таблиць. Представлені науково-методичні матеріали є результатом колективної роботи кафедри туризму Університету «КРОК», стейкхолдерів, партнерів, випускників.Документ Національні фінанси(Університет «КРОК», 2017) Грушко, Віктор Іванович; Наконечна, Олена Сергіївна; Чумаченко, Ольга ГригорівнаАвтори розглядають систему національних фінансів як сукупність державних фінансів, фінансів суб’єктів господарювання та фінансів домогосподарств. Основна частка національного доходу формується в середній ланці фінансової системи (а саме суб’єктами господарювання) та від їх діяльності залежить можливість постачати ресурси в суспільний економічний оборот. Підручник розрахований як на студентів, аспірантів відповідних спеціальностей, так і на підприємців, що не втратили надію на фінансовий успіх; і науковців – для подальшого дослідження так модифікації наукового апарату категорії «національні фінанси».Документ Туристичне країнознавство(Університет «КРОК», 2022) Уварова, Ганна Шевкетівна; Мелько, Людмила ФедорівнаПосібник містить загальні відомості про витоки туристичного країнознавства, особливості і тенденції розвитку туризму в макрорегіонах світу, а також акцентує увагу на програмі туристичного дослідження країни. Основний зміст посібника присвячений характеристиці країни світу за туристичним макрорегіонами із зазначенням чинників, що впливають на розвиток туризму, туристичних ресурсів, стану і тенденцій розвитку туризму, а також аналізу видів туризму, центрів та туристичних районів в країнах світу, основних турів до країн з України. Для здобувачів вищої освіти спеціальність «Туризм», учнів профільних класів, а також для фахівців туристичної сфери, які займаються туристичною аналітикою та проблемами туристичного країнознавства. Курсова робота (Тур)Колекція Лідерство та командоутворенняКолекція МаркетингКолекція
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »