Публікація:
Розвиток маркетингової комунікативної стратегії підприємства в мережі інтернет

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

УДУ імені Михайла Драгоманова

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У сучасному світі Інтернет є одним із ключових інструментів для розвитку бізнесу. Швидкий розвиток цифрових технологій і зміна поведінки споживачів стимулюють підприємства до адаптації своїх маркетингових стратегій у цифровому просторі. Розвиток маркетингової комунікативної стратегії в Інтернеті – це не лише виклик, а й велика можливість для компаній завоювати довіру, підвищити лояльність клієнтів і зміцнити свій бренд. Маркетингова комунікація в Інтернеті відрізняється від традиційної тим, що є інтерактивною, динамічною та персоналізованою. Споживачі очікують від брендів миттєвого зворотного зв’язку, релевантного контенту та унікального досвіду

Опис

Бібліографічний опис

Дьячук І.В. Розвиток маркетингової комунікативної стратегії підприємства в мережі інтернет / І. В. Дьячук, Д. І. Томілко // Нова парадигма економічної освіти у контексті інноваційної моделі розвитку вітчизняної освіти: збірник наукових праць VІ Міжнародної науково-практичної конференції (27 листопада 2024 р.). - Київ: Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. - С. 26-31

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в