Публікація:
Використання соціальних медіа в цифровому маркетингу: тенденції та стратегії в університетському середовищі

dc.contributor.authorДьячук, Ірина Віталіївна
dc.date.accessioned2025-05-29T08:45:42Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractОднією з основних тенденцій розвитку більшості економічних процесів в сучасному світі є диджиталізація. Не став виключення і маркетинг, який також підпорядкований загальним тенденціям та орієнтується сьогодні на просування продукції через мережу інтернет, соціальні мережі; використовує хмарні технології та штучний інтелект для розвитку процесів освоєння ринків. Основною тенденцією сучасного диджитал маркетингу стає дедалі більша орієнтованість на клієнта, яка може бути досягнена різними способами та з використанням різних інструментів. Саме використання соціальних медіа дає змогу з більшою ефективністю вибудовувати систему маркетингу, особливо це стосується освітньої сфери, де вибір послуги потребує значної особливої персоніфікації. Враховуючи актуальність дослідження, його мета визначена як визначення особливостей застосування соціальних медіа в цифровому маркетингу для просування освітніх послуг закладами вищої освіти. Методологічною базою дослідження слугує систематизація досвіду провідних науковців та узагальнення поглядів вчених на проблематику розвитку соціальних медіа у цифровому маркетингу. В результаті розробки теми доведено, що соціальні медіа сьогодні стають одним із найбільш дієвих інструментів просування освітніх послуг та дають змогу постійно фокусувати увагу аудиторії на певному освітньому закладі.
dc.identifier.citationДьячук І.В. Використання соціальних медіа в цифровому маркетингу: тенденції та стратегії в університетському середовищі / І. В. Дьячук // Економіка та суспільство. - 2024. - № 61. - DOI https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-144
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-61-144
dc.identifier.issn2524-0072
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7032-9379
dc.identifier.urihttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/6507
dc.language.isouk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"
dc.subjectцифровий маркетинг
dc.subjectсоціальні медіа
dc.subjectосвітні послуги
dc.subjectуніверситетське середовище
dc.subjectцільова аудиторія
dc.subjectрозвиток освітнього продукту
dc.subjectімідж
dc.titleВикористання соціальних медіа в цифровому маркетингу: тенденції та стратегії в університетському середовищі
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationd440af2f-da13-4e57-b30c-2804536f56dc
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryd440af2f-da13-4e57-b30c-2804536f56dc

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
3860-Дьчук-3765-1-10-20240516.pdf
Розмір:
220.71 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
2.57 KB
Формат:
Item-specific license agreed to upon submission
Опис: