Публікація:
Маркетингові комунікації в інтернет-середовищі: сутність та проблематика інтеграції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

10.15276/mdt.7.1.2023.9

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НУ «Одеська політехніка»

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті досліджується сутність категорій «інтернет-маркетинг» та «інтернет-комунікації». Проаналізовано та уточнено системний зв’язок між даними категоріями. Конкретизовані ключові особливості маркетингових комунікацій в інтернет-середовищі. Визначені ключові фактори необхідності формування синергетичного ефекту використання комунікаційних каналів просування продукції. Проаналізовано процес маркетингових комунікацій в інтернет-середовищі. Сформовано авторську класифікаційну модель інтегрованих маркетингових комунікацій в інтернет-середовищі на базі функціонального підходу. Досліджено основні переваги та недоліки окремих інструментів просування в інтернет-середовищі. Виявлені ключові фактори, що визначають необхідність застосування інструментарію різного рівня інтеграції.

Опис

Бібліографічний опис

Березюк В. О., Донець А. Д. Маркетингові комунікації в інтернет-середовищі: сутність та проблематика інтеграції. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Вип. 1 (7). С.120–127. DOI: 10.15276/mdt.7.1.2023.9

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в