Публікація: Інтеграція персонального бренду співробітників у стратегію корпоративного маркетингу B2В
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Університет «КРОК»
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Горецький С., Петрова І. Інтеграція персонального бренду співробітників у стратегію корпоративного маркетингу B2B. Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали VI Міжнародної наукової конференції (5-6 грудня 2024 р., м. Київ). Київ: Університет «КРОК», 2024. Т.2. С.55-56
Колекції
Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали VI Міжнародної конференції (5-6 грудня 2024 р., м. Київ). Секція 5. Управлінські аспекти розвитку держави, регіонів, підприємств та бізнесу
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Маркетинг (075-Магістр)-портфоліо
Ціль 8. Гідна праця та економічне зростання/Decent work and economic growth
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Маркетинг (075-Магістр)-портфоліо
Ціль 8. Гідна праця та економічне зростання/Decent work and economic growth
