Публікація:
Аналіз вітчизняного ринку канцелярських товарів та динаміки розвитку його потового сегменту

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-7(7)-36-48

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Видавнича група «Наукові перспективи»

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Оптимально реалізовані маркетингові дослідження та аналітика товарних ринків дозволяють суттєво знизити ризики підприємницької діяльності, особливо в кризові періоди функціонування економіки. Розуміння ключових трендів розвитку, основних складових товарних та споживчих сегментів, співвідношення конкурентних сил дозволяє бізнес-організаціям формулювати та приймати оптимальні управлінські рішення задля подальшого розвитку. Маркетингова діяльність, в тому числі функціонування маркетингових аналітичних систем, є важливим інструментом в досягненні стратегічних, тактичних та оперативних цілей бізнес-організацій. В умовах кризових явищ, саме чітке розуміння реалій маркетингового середовища дозволяє реалізувати ефективну господарську діяльність. У статті досліджено поточний стан ринку канцелярських товарів в Україні. Досліджено основні підходи до виокремлення напрямків торгівлі канцелярської продукцією. Визначені та узагальнені тенденції його розвитку в періоді 2016-2021 років. Пояснено вплив даних тенденцій на обсяги продажів в оптовому та роздрібному сегментах ринку Досліджено динаміку роздрібної торгівлі та аналітичні дані про місткість ринку канцелярії в цілому. Проведено сегментацію ринку за товарною ознакою. Здійснено сегментацію споживачів на ринку канцелярських товарів. Виявлені ключові фактори формування попиту та особливості товарного пропонування на ринку. Проаналізова но конкуренцію серед ключових оптових продавців на ринку. Досліджено обсяги імпортних операцій на ринку за останні роки. Виявлені проблеми в аспектах зовнішньої торгівлі канцелярською продукцією. На підставі офіційної державної та експертної інформації надано власну прогнозу оцінку обсягам продажів на оптовому сегменті канцелярських товарів за 2021 рік, а також визначено загальну динаміку розвитку ринку на найближчі роки за умови стабілізації економіки

Опис

Бібліографічний опис

Березюк В. Аналіз вітчизняного ринку канцелярських товарів та динаміки розвитку його потового сегменту. Наука і техніка сьогодні. Вип. 7 (7). 2022. С. 36-48. https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-7(7)-36-48

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в