Публікація: Маркетинг в сучасному бізнес-середовищі
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Університет «КРОК»
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Дьячук І., Генчев Т. Маркетинг в сучасному бізнес-середовищі. Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали VI Міжнародної конференції (5-6 грудня 2024 р., м. Київ). Київ: Університет «КРОК», 2024. С.299-301
Колекції
Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали VI Міжнародної конференції (5-6 грудня 2024 р., м. Київ). Секція 3. Соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів, підприємств та бізнесу
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Маркетинг (075-Магістр)-портфоліо
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Маркетинг (075-Магістр)-портфоліо
