Проблеми стратегічного розвитку туристичних дестинацій в умовах воєнного часу

Ескіз

Дата

2024

DOI

https://doi.org/10.31732/2663-2209-2024-74-116-124

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

У статті представлене дослідження особливостей управління туристичною дестинацією в умовах воєнного часу, обгрунтовано основні проблеми управління дестинацією в цих умовах, що перешкоджають управлінню туристичною дестинацією у воєнний час. Автори виконали комплексне дослідження критичних факторів, що впливають на стратегічне управління туристичними дестинаціями у непрогнозованих умовах війни. Визначено завдання та основні особливості стратегічного управління за таких обставин. Проаналізовано тенденції розвитку туристичного підприємництва в Україні, систематизовано основні проблеми і загрози. Автори систематизували та узагальнили виклики, з якими зіштовхуються в умовах воєнного стану суб’єкти туристичного підприємництва, серед яких: зниження туристичного попиту, вимушений переїзд значної частини населення, обмеження на виїзд за кордон для чоловіків, закрите небо, зростання операційних витрат, зниження безпеки туристів та інше. Зазначається, що інструментами вирішення цих проблем можуть стати розробка нових турів та переорієнтація туристичної діяльності на більш перспективні туристичні напрямки в умовах військових конфліктів. Досліджено переваги туристичних дестинацій як основи формування оптимальної стратегії управління в умовах воєнного часу. Акцентовано увагу на стратегічні та тактичні можливості для підтримки розвитку туристичного підприємництва у контексті сучасних викликів. Наукова новизна отриманих результатів полягає у комплексному вивченні даної проблематики та знаходженні нових підходів щодо управління туристичними напрямками в умовах невизначеності. Методологічною основою дослідження є загальнотеоретичні та специфічні методи, зокрема, метод логічного узагальнення, порівняльного аналізу, теоретичної інтерпретації, а також аналітичний, системний методи, порівняльний аналіз і систематизація. Результати проведеного дослідження можуть бути корисними у практичній роботі туристичних підприємств, які прагнуть підвищити ефективність своєї господарської діяльності в умовах воєнного часу.

Опис

Ключові слова

туристична дестинація, стратегічне управління, туристична галузь, воєнний стан, сталий розвиток

Бібліографічний опис

Гаврилюк С. Проблеми стратегічного розвитку туристичних дестинацій в умовах воєнного часу / С. Гаврилюк, С. Мелесик, Н. Воробйова // Вчені записки Університету "КРОК". - 2024. - № 2(74).- С.116-124 - DOI https://doi.org/10.31732/2663-2209-2024-74-116-124

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced