Кафедра туризму

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3227

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 41
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток інформаційного суспільства. Т.10. Інформаційно-комунікаційні аспекти міжнародної та національної безпеки
    (Університет «КРОК», 2013) Ткач, Д.І.; Картунов, О.В.; Кравченко, Ю.В.; Неділько, С.М.; Лобас, В.Х.; Запорожець, Т.В.; Кігель, В.Р.; Лободаєв, В.М.; Магда, Є.В.; Маруховський, О.О.; Мелько, Л.Ф.; Терещук, В.І.; Терещук, М.І.; Трухачов, О.І.; Чернозубкін, І.О.; Зарубицький, В.Є.; Каширець, Є.А.; Коляденко, А.А.; Ткач, Дмитро Іванович; Картунов, Олексій Васильович; Мелько, Людмила Федорівна; Чернозубкін, Ігор Олександрович
    Цей том монографії присвячений актуальним питанням формування та розвитку інформаційного суспільства в Україні та світі. Розглянуті теоретичні, політичні, комунікативні, гуманітарні, економічні й технологічні аспекти інформаційного суспільства, показано роль процесів становлення нового етапу розвитку людства в контексті міжнародної та національної безпеки. Дане видання розраховане на викладачів, студентів-міжнародників, журналістів та всіх, хто цікавиться сучасним етапом розвитку міжнародних відносин і викликами міжнародній та національній безпеці.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування операційних витрат туристичних підприємств в України
    (Університет «КРОК», 2014) Гаврилюк, С.П.; Гаврилюк, Світлана Павлівна
    У статті розглянуто сутність та особливості формування операційних витрат туристичного підприємства, досліджено вплив факторів на собівартість туристичних послуг. Подано оцінку структури операційних витрат суб’єктів туристичної діяльності в Україні
  • Ескіз
    Документ
    Principles of training of pedagogical staff under the paradigm of the New Ukrainian School
    (Запорізький національний університет; Литовський університет спорту, 2020) Kit, Mykhailo; Кіт, Михайло Олегович
    Under the concept of the New Ukrainian School,requirements for modern teachersare higher.The basic competencies of the new teacher comprise openness, dedication to the profession, the ability to work on the basis of the subject-subject principle, social activity and unindifference.In addition, it is important to be able to apply the latest teaching technologies, be creative and strive for self-improvement.What should be the key principles of training such teachers remains the key question posed in the article.The subject ofresearchis training of teachersin the context of the new paradigm.The purpose of the articleis to determine theprinciples of training of thebasiccompetencies in anew teacheraccording to the paradigm of the New Ukrainian School. The methodology ofstudying theattractiveness of theschoolis basedupon theuse ofsystematic,logical,historical and dialecticalapproachesandmethods.The results ofscientificresearch.Key principles ofpedagogical training: meaningful (philosophicaland pedagogical content of activity), dynamic (field of professional development through the identification to creative self-realization), institutional (organization of a positive humane environment),technological (adequate forms, methods and means of professional development of the teacher's personality, based on cooperation).Professional development of the teacher is impossible without constant self-education, participation in programs of training and any other kinds and forms of professional development.The practical value of the results.Professional competence of the teacher is a prerequisite for the improvements in education and successful development of the New Ukrainian School. In order to prepare a quality competitive specialist, the teacher must react quickly to changes in the socio-economic environmentand adapt their professional activity to new conditions
  • Ескіз
    Документ
    Трансформація освіти в контексті соціокультурної динаміки ХХІ століття: виклик-відповідь
    (ДІВП видавництво «Педагогічна преса», Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2020) Кіт, Михайло; Кіт, Михайло Олегович
    Соціокультурна динаміка, характерна для сучасної глобальноінформаційної цивілізації, ставить перед людиною нові виклики. На багато з них неможливо відповісти без потужного особистісно-освітнього базису. Освіта постає як головний елемент підготовки людини в новій соціокультурній та цивілізаційно-інформаційній реальності. Задля виконання цієї функції освіта потребує модернізації як за змістом, так і за основними технологіями.
  • Ескіз
    Документ
    Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації
    (ДІВП видавництво «Педагогічна преса»; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2020) Кіт, Михайло; Кіт, Михайло Олегович
    Визначаються нові характеристики парадигми розвитку вітчизняної освіти, що зумовлені активним розгортанням процесу децентралізації. Аналізуються закони України, що чинні у сфері управління освітою. За основу парадигмального бачення подальшого розвитку вітчизняної освіти визнається концепція «Нової української школи». Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації вимагає активної участі в управлінні освітою місцевих громад, громадськості та навчальних закладів. У статті виділено та проаналізовано основні тенденції розвитку освіти в умовах децентралізації. До них віднесено зумовлені зміною управлінської парадигми розвитку освіти принципи впливу місцевих громад на формування освітньої політики, залучення громадськості до розв’язання освітніх проблем та широкої автономії навчальних закладів
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз стану інноваційного розвитку авіабудівних підприємств України
    (Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет»., 2020) Карюк, В.І.; Карюк, Вікторія Іванівна
    У статті визначено сутність та основні підходи до поняття «інновація», сформовано авторське поняття інноваційного розвитку підприємства; у процесі дослідження специфіки функціонування авіапромислового сектору України розглянуто і проаналізовано складові інноваційного розвитку авіабудівного підприємства, визначено основні негативні тенденції, що характеризують стан інноваційного розвитку підприємств авіабудівної промисловості України, спричинені кризовими явищами в економіці та виникненням проблеми імпортозаміщення; проаналізовано динаміку розвитку підприємств, що займаються виробництвом повітряних і космічних літальних апаратів та супутнього устаткування, та, зокрема тих, що є інноваційними, на основі чого зроблено висновок, що рівень розвитку інноваційної сфери у вітчизняній авіапромисловій галузі є досить низьким та має спадну тенденцію, що підтверджується низьким рівнем впровадження технологічних інновацій та зменшенням кількості авіабудівних підприємств, які займаються інноваційною діяльністю; встановлено, що інноваційний розвиток підприємств вітчизняної авіабудівної галузі відбувається наразі екстенсивним шляхом, оскільки нарощення інноваційних показників здійснюється більш ніж на 80% за рахунок придбання машин, обладнання та програмного забезпечення у сторонніх організацій при незмінному рівні існуючої технічної основи виробництва та майже за відсутності власних наукових досліджень і розробок; запропоновано систему заходів, що в сукупності з державною підтримкою та з іншими факторами зовнішнього і внутрішнього середовища підприємств, мають бути спрямовані на формування оновленої парадигми розвитку інноваційної діяльності авіапромислової галузі України
  • Ескіз
    Документ
    Особливості сучасного розвитку підприємництва на ринку туристичних послуг в Україні
    (Університет «КРОК», 2017) Гаврилюк, С.П.; Гаврилюк, Світлана Павлівна
    У статті розглянуто сутність та особливості підприємництва на ринку туристичних послуг. Охарактеризовано суб’єкти підприємницької діяльності в туризмі та їх склад. Досліджено проблеми,що перешкоджають розвитку підприємницької діяльності туристичних підприємств. Розроблено комплекс заходів активізації підприємницької діяльності туристичних підприємств, що дозволить істотно збільшити їх соціально-економічний вплив на економіку країни
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні способи і форми екскурсійної діяльності на ринку туристичних послуг України
    (Університет «КРОК», 2017) Сокол, Т.Г.; Плиска , І. І.; Сокол, Тетяна Георгіївна
    Стаття присвячена проблемам використання інноваційних способів екскурсійної діяльності та форм проведення екскурсій як змістовного шляху гармонізації особистості, її духовного зростання в новій демократичній Україні. Екскурсія розглядається також як окремий продукт, як соціально-культурна послуга із задоволення духовних, інтелектуальних потреб споживача, що може стати засобом розширення асортимен ту національної туристичної пропозиції як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку туристичних послуг
  • Ескіз
    Документ
    Current challenges of higher education in Ukraine
    (Scientific Center of Innovative Research, 2022) Sokol, Tatiana; Melko, Liudmyla; Сокол, Тетяна Георгіївна; Мелько, Людмила Федорівна
    A number of challenges that the system of higher tourism education in Ukraine is facing at this stage of its development is considered in the article. The objective of this article is to analyse some current challenges of higher tourism education in Ukraine. The methods used include the following, namely the study and generalization of literature and sources on the topic, the method of extrapolation, comparison, analysis of practical issues of the educational process, reflection on the author's own pedagogical experience. Problems of digitalization of educational processes, organization of distance learning, changes in teaching methods and criteria for monitoring students' knowledge, outflow of Ukrainian applicants to foreign vocational educational establishments have been formed in recent decades and exacerbated in the current conditions of global pandemic and full-scale war in Ukraine. The conclusions of the publications suggest possible ways to solve these problems, including further improvement of teaching methods and criteria for monitoring students' knowledge in distance learning, improving the quality of Ukrainian scientific school in tourism, using a double degree system, etc.
  • Ескіз
    Документ
    Optimization of the practical training of tourism specialists in the conditions of external challenges
    (Scientific Center of Innovative Research, 2022) Melko, Liudmyla; Uvarova, Ganna; Lytvynova, Tetiana; Mikho, Olena; Мелько, Людмила Федорівна; Міхо, Олена Іванівна
    The modern requirements of employers for university graduates in tourism are constantly changing, but the requirements for the practical orientation of their education remain unchanged. That is why the purpose of the article was to substantiate the ways of optimizing the practical training of tourism specialists in the conditions of external challenges. In the process of the research, the authors used such scientific methods as the analysis of the theoretical foundations and the current state of practical training of students of higher education, the generalization and systematization of the authors' practical experience in the organization of educational and industrial practices in the online format, substantiating the optimal ways of practical training of students in conditions of external threats, as well as the method of pedagogical observation. The study identified and analyzed the problems of practical training of future tourism specialists in Ukraine at the current stage. Ways to optimize practical training in modern conditions of external threats are proposed and substantiated. A system of online events for various types of practices is proposed, examples are given. The conditions for the successful completion of practical training in the process of external threats are identified and argued.