Особливості ресторанного маркетингу в Україні
Дата
2017
DOI
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2017-48-175-183
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
У статті проаналізовано результати діяльності закладів ресторанного господарства України. Досліджено особливості ресторанного маркетингу. Здійснено теоретичний огляд поглядів науковців. Розвинуто підходи щодо формування комплексу маркетингу, що дозволило обґрунтувати його оптимальну структуру для ресторанного господарства. Запропонована модель комплексу маркетингу з модифікованою конфігурацією «5Р + 1С».
Опис
Ключові слова
ресторанне господарство, ресторанний маркетинг, послуга ресторанного господарства, особливості ресторанного маркетингу, елементи комплексу маркетингу
Бібліографічний опис
Гаврилюк, С.П. Особливості ресторанного маркетингу в Україні / С.П. Гаврилюк // Вчені записки Університету «КРОК». - 2017. - Вип. 48. - С. 175-183. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2017-48-175-183