Особливості ресторанного маркетингу в Україні

Ескіз

Дата

2017

DOI

https://doi.org/10.31732/2663-2209-2017-48-175-183

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

У статті проаналізовано результати діяльності закладів ресторанного господарства України. Досліджено особливості ресторанного маркетингу. Здійснено теоретичний огляд поглядів науковців. Розвинуто підходи щодо формування комплексу маркетингу, що дозволило обґрунтувати його оптимальну структуру для ресторанного господарства. Запропонована модель комплексу маркетингу з модифікованою конфігурацією «5Р + 1С».

Опис

Ключові слова

ресторанне господарство, ресторанний маркетинг, послуга ресторанного господарства, особливості ресторанного маркетингу, елементи комплексу маркетингу

Бібліографічний опис

Гаврилюк, С.П. Особливості ресторанного маркетингу в Україні / С.П. Гаврилюк // Вчені записки Університету «КРОК». - 2017. - Вип. 48. - С. 175-183. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2017-48-175-183

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced