Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття

Ескіз

Дата

2023

Автори

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

Міждисциплінарні дослідження науки у сучасному освітньому просторі відіграють провідну роль у пізнанні світу, процесів, які відбуваються у різних сферах і галузях знань. Такі дослідження зорієнтовано на поглиблення фундаментальних знань та наближення їх від науки до освіти. Вони є об’єднуючими для різних професійних сфер, що дає можливість застосувати знання і вміння з різних дисциплін. За своїм характером, міждисциплінарний підхід дає можливість різнобічно підійти до спостереження та вивчення якогось конкретного наукового аспекту, вирішити конкретну науково-навчальну задачу. Дана конференція має на меті апробувати методологічні напрацювання сучасної науки, які потребують обговорення для спільного вирішення науковоосвітніх актуальних проблем. Сучасні погляди молодих науковців та здобувачів можуть стати у нагоді для академічної фундаментальної науки та освітньої галузі у процесі викладання навчальних дисциплін. Наукові дослідження ХХІ століття вимагають інноваційних методів. У зв’язку з вирішенням таких практичних питань необхідно проводити науково-практичні обговорення, здійснювати аналіз із урахуванням думки молодих науковців і студентів. Міждисциплінарні дослідження об’єднують різні наукові сфери, доповнюючи обмін інформацією та досвідом, комбінуючи інноваційні методики сучасної науки.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Міждисциплінарні дослідження науки ХХІ століття : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції молодих учених та студентів (1 грудня 2023 р.). Київ: Університет "КРОК", 2023. 244 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced