Інституціоналізація психокультурних значень ринку та її роль у формуванні міжнародних економічних відносин
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет "КРОК"
Анотація
У статті на основі історико-генетичного підходу обґрунтовано концептуальні засади дослідження ролі інституційних та психокультурних конструктів у формуванні міжнародних ринкових відносин. Теоретично обґрунтоване значення та показана роль психокультурних конструктів у формуванні міжнародного ринкового середовища, а також доведена необхідність його інституціоналізації.
На підставі дослідження доведена відсутність у людини внутрішньої природи оптиміза ції результатів міжнародної ринкової діяльності та показано, що досягнення цього можливе завдяки зовнішньому впливу інститутів, які необхідно оптимізувати. Запропоновано механізм знищення нелегітимних форм розвитку (корупції, рейдерства, преференційного оподаткування тощо) шляхом створення прийнятного для всіх учасників економічного процесу мотиваційного континіуму в міжнародному масштабі.
Опис
Ключові слова
інституціоналізація, інституційні та психокультурні конструкти, міжнародне ринкове середовище
Бібліографічний опис
Одягайло Б.М. Інституціоналізація психокультурних значень ринку та її роль у формуванні міжнародних економічних відносин/ Б. М. Одягайло //Правничий вісник Університету «КРОК».-2016. - Вип. 24. -С.196-201