Інституціоналізація психокультурних значень ринку та її роль у формуванні міжнародних економічних відносин

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет "КРОК"

Анотація

У статті на основі історико-генетичного підходу обґрунтовано концептуальні засади дослідження ролі інституційних та психокультурних конструктів у формуванні міжнародних ринкових відносин. Теоретично обґрунтоване значення та показана роль психокультурних конструктів у формуванні міжнародного ринкового середовища, а також доведена необхідність його інституціоналізації. На підставі дослідження доведена відсутність у людини внутрішньої природи оптиміза ції результатів міжнародної ринкової діяльності та показано, що досягнення цього можливе завдяки зовнішньому впливу інститутів, які необхідно оптимізувати. Запропоновано механізм знищення нелегітимних форм розвитку (корупції, рейдерства, преференційного оподаткування тощо) шляхом створення прийнятного для всіх учасників економічного процесу мотиваційного континіуму в міжнародному масштабі.

Опис

Ключові слова

інституціоналізація, інституційні та психокультурні конструкти, міжнародне ринкове середовище

Бібліографічний опис

Одягайло Б.М. Інституціоналізація психокультурних значень ринку та її роль у формуванні міжнародних економічних відносин/ Б. М. Одягайло //Правничий вісник Університету «КРОК».-2016. - Вип. 24. -С.196-201

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced