Концептуальний підхід П.Г. Редкіна до психології вчителя

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет "КРОК"

Анотація

У статті вперше проаналізовано концептуальний підхід до психології вчителя видатного вітчизняного вченого П.Г. Редкіна. Розкрито розуміння вченим сутності професійної діяльності вчителя в контексті ідеї розвитку, саморозвитку та самовдосконалення; представлено технологію ефективності вчителя як суб’єкта професійної діяльності та формування його професійної компетентності.

Опис

Ключові слова

особистість, розвиток, саморозвиток, самовдосконалення, свобода

Бібліографічний опис

Дригус М.Т. Концептуальний підхід П.Г. Редкіна до психології вчителя/ М. Т. Дригус //Правничий вісник Університету «КРОК».-2013.- Вип.17.- С. 152-156

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced