Прогнозування обсягу збуту як елемент планування розвитку підприємства
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
У статті розглянуто прогнозування обсягу збуту продукції на підприємствах. Запропоновано економіко-математичний метод прогнозування попиту з використанням коефіцієнта еластичності для зниження витрат на управління виробничими запасами та запасами готової продукції в нестабільних умовах функціонування підприємств
Опис
Бібліографічний опис
Пархоменко О. П. Прогнозування обсягу збуту як елемент планування розвитку підприємства / О. П. Пархоменко // Вчені записки Університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2013. - Вип. 33. - С. 258-262