Медіація, переговори та менеджмент у вирішенні конфліктів: приклад IT-бізнесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЗВО «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая»

Анотація

У статті розглянуто природу конфліктів на прикладі IT-бізнесу, що є складною та охоплює професійні, особистісні, організаційні умови виникнення конфліктів. Розкрито, що дієвим інструментом вирішення конфліктів в IT-бізнесі є переговори як спосіб добровільної комунікації задля вирішення конфлікту та задоволення інтересів. Зазначено, що переговори мають універсальний характер, адже дозволяють врахувати інтереси та вирішити конфлікт на різних умовах, зокрема, переговори можна організувати онлайн з врахуванням різної локалізації суб’єктів конфлікту (працівники ІТ-бізнесів часто працюють дистанційно). Переговори визначено дієвим, якісним та універсальним інструментом вирішення конфліктів в IT-бізнесі. Виділено, що переговори та медіацію можливо використовувати як в великих, так і малих компаніях, як для внутрішніх, так і зовнішніх конфліктів. Зазначено, що з врахуванням особливого емоційного стану людей під час війни в Україні, медіація може бути основною альтернативою вирішення спорів між компаніями, де є можливим використати медіатора як посередника, який може забезпечити процес медіації навіть не проводячи зустрічі з обома сторонами одночасно, а виступаючи посередником між ними в процесі комунікацій і пошуку рішення. Акцентовано увагу на необхідності формування корпоративних норм і стандартів стосовно конфліктів у IT-компаніях.

Опис

Бібліографічний опис

Сєдашова О.А., Калініна Н.В., Казанцев М.Ю. Медіація, переговори та менеджмент у вирішенні конфліктів: приклад IT-бізнесу. Economic Synergy. 2025. №1. С.126–136. https://doi.org/10.53920/ES-2025-1-9

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в