Всесвітня спадщина ЮНЕСКО як туристичний бренд

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Мелько Л.Ф., Бабутін Л.І. Всесвітня спадщина ЮНЕСКО як туристичний бренд. Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: збірник матеріалів V Міжнародної конференції (7 грудня 2023 р., м. Київ): в 2-х част. Частина 2. Київ: Університет "КРОК", 2023. С.362-364

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в