Способи вирішення конфліктів з незадоволеними клієнтами на основі роботи стоматологічної клініки Astra Dent
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет «КРОК»
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Літовченко Г.С., Мала І.Б. Способи вирішення конфліктів з незадоволеними клієнтами на основі роботи стоматологічної клініки Astra Dent. Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: збірник матеріалів V Міжнародної конференції (7 грудня 2023 р., м. Київ): в 2-х част. Частина 2. Київ: Університет "КРОК", 2023. С.97-100
Колекції
Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: збірник матеріалів V Міжнародної конференції (7 грудня 2023 р., м. Київ): в 2-х част. Частина 2
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Маркетинг (075-Б)-портфоліо
Мистецтво ділових переговорів | ПТБДбак
Мистецтво ділових переговорів | МАбак
Мистецтво ділових переговорів | МЕНбак
Завантажити більше Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Маркетинг (075-Б)-портфоліо
Мистецтво ділових переговорів | ПТБДбак
Мистецтво ділових переговорів | МАбак
Мистецтво ділових переговорів | МЕНбак
