Розробка стратегії просування бренду з використанням інструментів івент-маркетингу на прикладі АТ «НСТУ», телеканал «суспільне культура»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет «КРОК»

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Літовченко Г.С., Мала І.Б. Розробка стратегії просування бренду з використанням інструментів івент-маркетингу на прикладі АТ «НСТУ», телеканал «суспільне культура». Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку: матеріали III-ї наукової конференції (м. Київ, 26 квітня 2023 р.). Київ: Університет «КРОК», 2023. С.92-95

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в