Застосування теорії поведінкової економіки в оцінюванні освітньої сфери

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНЕУ

Анотація

Стаття презентує результати дослідження освітньої сфери з використанням ідей поведінкової економіки. Автори, по-перше, акцентували увагу на тих ідеях теорії поведінкової економіки, які стали ще актуальнішими у ХХІст. По-друге, була акцентована увага на двох ідеях поведінкової економіки, які, на думку авторів, мають найкращий аналітичний потенціал для оцінювання змін, що відбуваються в освіті. Йдеться про ідею «когнітивного упередження»і пов’язану з нею, так звану «взаємність» суб’єктів, а також про ідею «психологічних схильностей». Для оцінювання освітньої сфери з застосуванням згаданих ідей використаний прикладний інструментарій, а саме «шкала оцінювання розбіжностей», кластерний аналіз та відповідна ідентифікація «профілів», а також регресійний аналіз схильностей викладачів та студентів. Поведінкові реакції основних учас-ників освітнього процесу викладачів та студентів вивчались на основі опитування за розробленою авторами анкетою. Анкета була присвячена ставленню до дистанційної форми навчання, важливість якої суттєво зросла для українських закладів вищої освіти. На основі аналізу даних соціологічного опитування з застосуванням прикладного інструментарію зроблені висновки про можливі способі вдосконаленняпродукту освітньої сфери

Опис

Бібліографічний опис

Радіонова І.Ф. Усик В.І. Застосування теорії поведінкової економіки в оцінюванні освітньої сфери. Стратегія економічного розвитку України. 2023. Вип. 53. С. 203-217.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в