Кафедра міжнародного бізнесу
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3222
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Роль продуктового менеджменту в удосконаленні ІТ-продуктів(Видавничий дім "Гельветика", 2024) Наумова, Олена Олександрівна; Ільєнков, Дмитро АндрійовичМетою статті є дослідження сутності та ролі продуктового менеджменту у вдосконаленні ІТ-продуктів, визначення його ключових складових і основних етапів. Для досягнення цієї мети використано такі методи, як аналіз, синтез, індукцію та дедукцію. У статті наведено узагальнення тлумачення понять «продуктовий менеджмент» та «ІТ-продукт»; розкрито основні складові, етапи реалізації процесу та методи здійснення продуктового менеджменту в удосконаленні ІТ-продуктів. Виявлено, що продуктовий менеджмент забезпечує баланс між організаційними процесами, технічними можливостями та потребами користувачів і вимогами ринку, сприяючи зростанню конкурентоспроможності підприємства. Перспективними напрямами подальших досліджень є використання штучного інтелекту для оптимізації задач продуктового менеджменту, вдосконалення методів застосування соціальних мереж для збору інформації в процесі ухвалення управлінських рішень та поглиблення аналізу програмного забезпечення, що використовується у процесах продуктового менеджменту.Документ Корпоративне волонтерство як інструмент управління лояльністю стейкхолдерів організації(Університет «КРОК», 2024) Наумова, Олена; Копил, Андрій; Наумова, Олена ОлександрівнаУ статті досліджено важливість застосування корпоративного волонтерства, як одного з інструментів управління лояльністю стейкхолдерів організації. Актуальність теми проведеного дослідження обумовлена поточною економічною ситуацією в Україні, яка в загальному може бути охарактеризована терміном «ресурсна криза». Складовими такої кризи, зокрема, є війна, зниження ділової активності організацій, негативна ситуація на ринку праці України, падіння купівельної спроможності населення, проблеми в енергетичній сфері та інше. Зазначені фактори вимагають від організацій запровадження нових інструментів та практик щодо підвищення лояльності стейкхолдерів, а також управління цією лояльністю. Метою даної статті є дослідження явища корпоративного волонтерства, саме як управлінського інструмента, який організації можуть застосовувати при стратегічному плануванні, а також в своїй повсякденній діяльності для управління лояльністю стейкхолдерів. Методологічною основою дослідження стали методи аналізу та синтезу, індукції та дедукції, методи систематизації та узагальнення, метод опитування. Отримані наукові результаті полягають у поглибленні теоретичних засад щодо впливу корпоративного волонтерства на лояльність стейкхолдерів організації. Запропоновано альтернативні варіанти визначення термінів «інструмент управління лояльністю» та «корпоративне волонтерство». Обґрунтовано твердження, що корпоративне волонтерство є інструментом управління лояльністю стейкхолдерів організації. Виявлено напрями впливу корпоративного волонтерства на досягнення організацією стратегічних цілей. Виконано порівняльний аналіз інструменту управління лояльністю та корпоративного волонтерства. Систематизовано за результатами опитування 100 респондентів інструменти управління лояльністю клієнтів та працівників організацій. Перспективи подальших досліджень полягають в поглибленому аналізі впливу корпоративного волонтерства на лояльність стейкхолдерів організації, розробці методичних рекомендацій щодо використання корпоративного волонтерства як інструменту управління лояльністю стейкхолдерів організації серед малих та середніх організацій.Документ Advantages of implementation system of climate and environmental management in the activities of the enterprise(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Bielova, O.I.; Naumova, O.O.; Бєлова, Олена Ігорівна; Наумова, Олена ОлександрівнаДокумент Marketing and climate change(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Bielova, O.I.; Naumova, О.О.; Бєлова, Олена Ігорівна; Наумова, Олена ОлександрівнаДокумент OKR as tool of staff efficiency improvement(Придніпровська державна Академія будівництва і архітектури, 2024) Naumova, Olena; Kopyl, Andrii; Наумова, Олена ОлександрівнаThe article examines the management system of setting objectives and evaluating the key results as one of the factors in improving employee satisfaction and effectiveness. The relevance of the research topic is justified by the current negative situa-tion in the labor market of Ukraine and its continued stagnation, which negatively affects businesses. This trend requires com-panies to implement new tools to increase employee satisfaction and enhance employee effectiveness. This article investigates how implementing the OKR management system increases employee effectiveness. The scientific results obtained are practical proof of the direct impact of clear and understandable objective setting on employee performance, which directly influences the organization’s achievement of its strategic goals. The importance of periodically evaluating and reviewing established goals and key results has been identified.Документ Стратегії управління персоналом підприємства(Університет «КРОК», 2021) Наумова, О.О.; Наумова, Олена ОлександрівнаСтаття присвячена дослідженню особливостей різноманітних теоретичних підходів до стратегій управління персоналом підприємства та їх типів. Дано визначення термінів «стратегічне управління персоналом підприємства» та «стратегія управління персоналом». Стратегічне управління персоналу визначено як процес реалізації стратегії підприємства через здійснення функціонального, процесного та системного підходів до управління персоналом. Стратегію управління персоналом визначено як складний комплекс політик управління персоналом (підбір, управління кар’єрою, підвищення кваліфікації, управління мотивацією та ін.), який узгоджений та інтегрований в загальну стратегію підприємства, має довгостроковий характер і є гнучким до мінливого маркетингового середовища. Мета цього дослідження – дослідження особливостей застосування різних типів стратегій управління персоналом підприємства. У статті проаналізовано підходи до стратегій управління персоналом, зокрема, розглянуто такі підходи, як споживацький, партнерський та ідентифікаційний. Визначено детермінанти стратегій управління персоналом підприємства, серед яких виокремлено, зокрема, особливості зовнішнього середовища підприємства, рівень конкурентоспроможності підприємства на ринку, стадію його життєвого циклу, розмір підприємства та його спеціалізація. Узагальнено теоретичні аспекти застосування стратегій стимулювання, інвестування та залучення персоналу. Проведено аналіз різноманітних стратегій управління персоналом, визначено особливості реалізації політик управління персоналом для кожної з них. Систематизовано особливості поведінки працівників за різних типів стратегій управління персоналом. Проаналізовано особливості застосування діджитал стратегії управління персоналом, вказано на можливості, які з’являються у підприємства від впровадження підходу управління діджитал-HR. Аргументовано актуальність подальших досліджень з аналізу теоретичних підходів до стратегічного управління персоналом підприємства.Документ Туристична галузь в умовах пандемії COVID-19 та змін клімату: виклики та перспективи(Університет «КРОК», 2022) Наумова, Олена; Наумова, Марія; Наумова, Олена ОлександрівнаУ статті аналізується чинники, які впливають на розвиток туристичної галузі. Відзначено, що стійке зростання туристичної галузі протягом 10 років до пандемії Covid-19 зумовлено багатьма чинниками, серед яких важливе місце відведено зростанню чисельності споживачів туристичних послуг з доходами середнього класу, послаблення візового режиму у багатьох країнах світу, розвиток транспортної інфраструктури та соціальних мереж. Метою аналізу статті є дослідження впливу на туристичну галузь пандемії Covid-19 та змін клімату, з’ясовано напрями адаптації туристичної галузі до цих викликів. Закриття міждержавних кордонів з початку пандемії, падіння обсягів повітряних міжнародних перевезень, зупинення роботи готелів та закладів розваг, обмеження роботи закладів харчування, зростання безробіття, скорочення доходів та заощаджень споживачів, зміна структури споживання, обмеження свободи на пересування людей, небезпека захворіти на коронавірус та висока невизначеність – спричинило катастрофічне падіння попиту на туристичні послуги. Зміна клімату також вкрай негативно позначається на розвитку туризму. Найбільш популярні туристичні напрями у світі в значній мірі потерпають від змін клімату, які ми спостерігаємо у вигляді збільшення площ пожеж, зростання чисельності багатоденних повеней, посилення ерозії прибережних морських територій. З іншого боку, надмірний попит на туристичні послуги у світі негативно позначився на змінах клімату. На всі туристичні поїздки припадає за різними підрахунками близько 5,6% всіх викидів CO2 у світі. Їх продукує транспорт, житло та всі види туристичної діяльності. Необхідно враховувати, що на привабливість туристичних дестинацій прямо впливає проблема масштабності скорочення біорізноманіття, доступність та ціна чистої прісної води, рівень забруднення повітря, обсяги відходів від готелів та закладів харчування, шкідливі викиди від роботи транспорту. Тому криза туристичної галузі внаслідок пандемії Covid-19 сприяла її зміні в бік стійкого розвитку туризму, розбудови туристичної екосистеми та зеленої інфраструктури.Документ The impact of business reputation on ensuring the economic security of a company(Видавничий дім "Гельветика", 2024) Naumova, Olena; Naumova, Mariia; Shevchuk, Artem; Наумова, Олена Олександрівна; Наумова, Марія; Шевчук, АртемThe article offers a theoretical analysis of the influence of reputation on a company's economic stability and practical insights for businesses in monitoring and evaluating reputation to uphold economic security. For monitoring a company`s reputation, authors recommend applying the reputation dimensions (drivers) formulated by RepTrak Company. The article underscores the pivotal role of a resilient, positive reputation in attracting skilled employees, strengthening brand marketing efforts, and fostering long-term customer loyalty. It also highlights the dire consequences of a damaged reputation, which can negatively affect economic security – creating financial setbacks, hindering the company's advancement, and more. This underlines the pressing need for reputation management and the imperative for businesses to be proactive in this area for favorable market developmentДокумент Життєвий цикл туристичних дестинацій в контексті управління розвитком(Університет «КРОК», 2023) Наумова, Олена; Кудряшов, Євгеній; Наумова, Олена ОлександрівнаРозуміння концепції життєвого циклу туристичних дестинацій дає змогу ефективно управляти її розвитком та покращувати позитивні ефекти від її функціонування. Мета статті - проаналізувати концепцію життєвого циклу туристичної дестинації у відповідності до процесів управління. Під час дослідження застосовані методи: аналіз, синтез, порівняння, класифікація, узагальнення, типізація та інші. Результатами дослідження є якісне розуміння категорії «туристична дестинація» та її складових. Дане дослідження розглядає складові, які можуть охарактеризувати структуру системи, а саме: туристична атракція, сервісна та сполучна інфраструктури, посередники та допоміжні служби, туристичний продукт. Було виявлено, що важливими є знання суб’єктів управління, а також визначено показники, які відповідають за зміну етапу життєвого циклу. З-поміж них в дослідженні були виділені наступні: рівень туристичних прибуттів, стан навколишнього середовища, стан туристичної інфраструктури, ставлення місцевого населення до життя в межах туристичної дестинації. При цьому дослідження враховує чинники впливу, які також можуть зумовлювати прискорення зміни етапу життєвого циклу туристичної дестинації. Серед них можна виділити: державну та регіональну політику в сфері туризму, наявність конкуренції, рівень розвитку транспортної та сервісної інфраструктури. Також було визначено, що процес управління розвитком туристичної дестинації з урахуванням життєвого циклу – це послідовні кроки, які можуть повторюватися циклічно на кожному етапі. При цьому використовують різні практичні інструменти, які будуть більш доцільними відносно певного етапу життєвого циклу. Практичне значення даного дослідження полягає в тому, що воно може бути використане для поглибленого вивчення тематики концепції життєвого циклу туристичної дестинації та послугувати основою для подальших наукових досліджень з даної тематики.Документ Pricing real estate market: the uncertainty aspect(Університет «КРОК», 2024) Naumova, Olena; Naumova, Mariia; Karpenko, Sofia; Наумова, Олена ОлександрівнаThe article examines the pricing peculiarities of the real estate market in Ukraine, which is subject to high uncertainty. The purpose of the article is to investigate the issues and consequences of pricing in the real estate market when faced with uncertainty in Ukraine. The purpose set in the article was achieved using methods of induction, deduction, generalization, and system analysis method. The article explores the factors that influence the pricing of real estate for apartments, such as interplay between supply and demand, psychological factors, interest rates, mortgage rates and external events like pandemic and war. For example, the Covid-19 pandemic has led to a decline in the demand for housing, particularly in the cities where the rate of illnesswas highest. War and conflicts have an adverse effect on the real estate industry, causing destruction, loss of life, and economic and political instability. Uncertainty and risky circumstances often cause people to delay their real estate transactions. Ukrainian property developers are experiencing hard difficulties dealing with war that manifest themselves in resulting buyers delaying loan repayments, stopping regular payments, and hesitating to invest in new construction projects. Investors become cautious and avoid real estate investments that may decrease in value after the war conflict ends. As a result, apartment prices decrease, and it becomes more difficult to sell them. The authors suggest that effective pricing strategies for real estate sellers include setting a competitive price or offering additional guarantees. The article also provides examples of how the real estate market has been affected by the coronavirus pandemic and the war in Ukraine. The authors emphasize the importance of understanding and managing uncertainty in real estate pricing to make sound decisions aligned with goals and values. The article includes data and statistics from various sources, such as Ukrainian real estate portals and the State Statistics Service of Ukraine