Кафедра міжнародного бізнесу

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3222

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 22
  • Ескіз
    Документ
    Роль продуктового менеджменту в удосконаленні ІТ-продуктів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Наумова, Олена Олександрівна; Ільєнков, Дмитро Андрійович
    Метою статті є дослідження сутності та ролі продуктового менеджменту у вдосконаленні ІТ-продуктів, визначення його ключових складових і основних етапів. Для досягнення цієї мети використано такі методи, як аналіз, синтез, індукцію та дедукцію. У статті наведено узагальнення тлумачення понять «продуктовий менеджмент» та «ІТ-продукт»; розкрито основні складові, етапи реалізації процесу та методи здійснення продуктового менеджменту в удосконаленні ІТ-продуктів. Виявлено, що продуктовий менеджмент забезпечує баланс між організаційними процесами, технічними можливостями та потребами користувачів і вимогами ринку, сприяючи зростанню конкурентоспроможності підприємства. Перспективними напрямами подальших досліджень є використання штучного інтелекту для оптимізації задач продуктового менеджменту, вдосконалення методів застосування соціальних мереж для збору інформації в процесі ухвалення управлінських рішень та поглиблення аналізу програмного забезпечення, що використовується у процесах продуктового менеджменту.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративне волонтерство як інструмент управління лояльністю стейкхолдерів організації
    (Університет «КРОК», 2024) Наумова, Олена; Копил, Андрій; Наумова, Олена Олександрівна
    У статті досліджено важливість застосування корпоративного волонтерства, як одного з інструментів управління лояльністю стейкхолдерів організації. Актуальність теми проведеного дослідження обумовлена поточною економічною ситуацією в Україні, яка в загальному може бути охарактеризована терміном «ресурсна криза». Складовими такої кризи, зокрема, є війна, зниження ділової активності організацій, негативна ситуація на ринку праці України, падіння купівельної спроможності населення, проблеми в енергетичній сфері та інше. Зазначені фактори вимагають від організацій запровадження нових інструментів та практик щодо підвищення лояльності стейкхолдерів, а також управління цією лояльністю. Метою даної статті є дослідження явища корпоративного волонтерства, саме як управлінського інструмента, який організації можуть застосовувати при стратегічному плануванні, а також в своїй повсякденній діяльності для управління лояльністю стейкхолдерів. Методологічною основою дослідження стали методи аналізу та синтезу, індукції та дедукції, методи систематизації та узагальнення, метод опитування. Отримані наукові результаті полягають у поглибленні теоретичних засад щодо впливу корпоративного волонтерства на лояльність стейкхолдерів організації. Запропоновано альтернативні варіанти визначення термінів «інструмент управління лояльністю» та «корпоративне волонтерство». Обґрунтовано твердження, що корпоративне волонтерство є інструментом управління лояльністю стейкхолдерів організації. Виявлено напрями впливу корпоративного волонтерства на досягнення організацією стратегічних цілей. Виконано порівняльний аналіз інструменту управління лояльністю та корпоративного волонтерства. Систематизовано за результатами опитування 100 респондентів інструменти управління лояльністю клієнтів та працівників організацій. Перспективи подальших досліджень полягають в поглибленому аналізі впливу корпоративного волонтерства на лояльність стейкхолдерів організації, розробці методичних рекомендацій щодо використання корпоративного волонтерства як інструменту управління лояльністю стейкхолдерів організації серед малих та середніх організацій.
  • Ескіз
    Документ
    Advantages of implementation system of climate and environmental management in the activities of the enterprise
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Bielova, O.I.; Naumova, O.O.; Бєлова, Олена Ігорівна; Наумова, Олена Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Marketing and climate change
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Bielova, O.I.; Naumova, О.О.; Бєлова, Олена Ігорівна; Наумова, Олена Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз факторів впливу на ефективність виконання державних інвестиційних програм в Україні
    (Університет «КРОК», 2014) Ставицький, А.В.; Наумова, О.О.; Наумова, Олена Олександрівна
    У роботі розглянуто питання запровадження державних інвестиційних програм в Україні. На основі зарубіжного досвіду показано переваги та недоліки різного виду програм, вказано фактори, що мають визначальний вплив на успішність виконання державних інвестиційних програм
  • Ескіз
    Документ
    Фактори споживання товарів розкоші
    (Університет «КРОК», 2015) Наумова, О.О.; Наумова, Олена Олександрівна
    У статті визначено фактори споживання товарів розкоші та проаналізовано мотиви споживання, узагальнено маркетингові стратегії на ринку товарів розкоші.
  • Ескіз
    Документ
    Порушення професійного права адвоката на адвокатський запит та його гарантії в Україні
    (Університет "КРОК", 2016) Наумова, О.О.; Наумова, Олена Олександрівна
    У статті проведено системний аналіз порушення професійного права адвокатів на адвокатський запит. Автором виокремлено три основні групи причин порушення права адвоката на отримання належної відповіді на адвокатський запит, наведено рекомендації щодо уникнення та подолання такого порушення. Надано оцінку порушень адвокатами порядку звернення з адвокатським запитом.
  • Ескіз
    Документ
    Управління грошовими потоками підприємства
    (Університет «КРОК», 2015) Наумова, О.О.; Наумова, Олена Олександрівна
    У статті узагальнено теоретичні підходи до дослідження управління грошовими потоками підприємства, висвітлено особливості здійснення етапів управління цими потоками, наведено систему показників ефективності управління ними.
  • Ескіз
    Документ
    Ведення адвокатського досьє в Україні
    (Університет «КРОК», 2017) Наумова, О.О.; Наумова, Олена Олександрівна
    У статті проведено системний аналіз змісту адвокатського досьє, принципів його формування, критеріїв систематизації та структури. Виокремлено функції адвокатського досьє та наведено їхню характеристику.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз товарів розкоші та їх підробок: намір споживача здійснити покупку та бажання володіти розкішшю
    (Університет «КРОК», 2016) Наумова, О.О.; Наумова, Олена Олександрівна
    У статті узагальнено теоретичні підходи до класифікації споживачів товарів розкоші та проведено порівняльний аналіз поведінки споживачів товарів розкоші та їх підробок за економічними і психологічними критеріями.