Кафедра міжнародного бізнесу

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3222

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 36
  • Ескіз
    Документ
    Роль продуктового менеджменту в удосконаленні ІТ-продуктів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2024) Наумова, Олена Олександрівна; Ільєнков, Дмитро Андрійович
    Метою статті є дослідження сутності та ролі продуктового менеджменту у вдосконаленні ІТ-продуктів, визначення його ключових складових і основних етапів. Для досягнення цієї мети використано такі методи, як аналіз, синтез, індукцію та дедукцію. У статті наведено узагальнення тлумачення понять «продуктовий менеджмент» та «ІТ-продукт»; розкрито основні складові, етапи реалізації процесу та методи здійснення продуктового менеджменту в удосконаленні ІТ-продуктів. Виявлено, що продуктовий менеджмент забезпечує баланс між організаційними процесами, технічними можливостями та потребами користувачів і вимогами ринку, сприяючи зростанню конкурентоспроможності підприємства. Перспективними напрямами подальших досліджень є використання штучного інтелекту для оптимізації задач продуктового менеджменту, вдосконалення методів застосування соціальних мереж для збору інформації в процесі ухвалення управлінських рішень та поглиблення аналізу програмного забезпечення, що використовується у процесах продуктового менеджменту.
  • Ескіз
    Документ
    Corporate culture in forming the motivational mechanism of strategic management of project-oriented organizations
    (УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Bielova, О.І.; Lotariev, A.G.; Bielov, О.E.; Бєлова, Олена Ігорівна; Лотарєв, Андрій Григорович
    In project-oriented organizations operating in the rapidly changing environment of globalization and digitalization, corporate culture takes on special importance. It is the corporate culture that becomes the basis for creating a motivational mechanism for strategic management that stimulates employees to implement strategic innovation projects, increase work efficiency, and achieve the company's strategic goals.
  • Ескіз
    Документ
    Корпоративне волонтерство як інструмент управління лояльністю стейкхолдерів організації
    (Університет «КРОК», 2024) Наумова, Олена; Копил, Андрій; Наумова, Олена Олександрівна
    У статті досліджено важливість застосування корпоративного волонтерства, як одного з інструментів управління лояльністю стейкхолдерів організації. Актуальність теми проведеного дослідження обумовлена поточною економічною ситуацією в Україні, яка в загальному може бути охарактеризована терміном «ресурсна криза». Складовими такої кризи, зокрема, є війна, зниження ділової активності організацій, негативна ситуація на ринку праці України, падіння купівельної спроможності населення, проблеми в енергетичній сфері та інше. Зазначені фактори вимагають від організацій запровадження нових інструментів та практик щодо підвищення лояльності стейкхолдерів, а також управління цією лояльністю. Метою даної статті є дослідження явища корпоративного волонтерства, саме як управлінського інструмента, який організації можуть застосовувати при стратегічному плануванні, а також в своїй повсякденній діяльності для управління лояльністю стейкхолдерів. Методологічною основою дослідження стали методи аналізу та синтезу, індукції та дедукції, методи систематизації та узагальнення, метод опитування. Отримані наукові результаті полягають у поглибленні теоретичних засад щодо впливу корпоративного волонтерства на лояльність стейкхолдерів організації. Запропоновано альтернативні варіанти визначення термінів «інструмент управління лояльністю» та «корпоративне волонтерство». Обґрунтовано твердження, що корпоративне волонтерство є інструментом управління лояльністю стейкхолдерів організації. Виявлено напрями впливу корпоративного волонтерства на досягнення організацією стратегічних цілей. Виконано порівняльний аналіз інструменту управління лояльністю та корпоративного волонтерства. Систематизовано за результатами опитування 100 респондентів інструменти управління лояльністю клієнтів та працівників організацій. Перспективи подальших досліджень полягають в поглибленому аналізі впливу корпоративного волонтерства на лояльність стейкхолдерів організації, розробці методичних рекомендацій щодо використання корпоративного волонтерства як інструменту управління лояльністю стейкхолдерів організації серед малих та середніх організацій.
  • Ескіз
    Документ
    Digital Resilience of the Bucharest Nine and Ukraine
    (EconJournals, 2025) Shkuropadska, Diana; Tokar, Volodymyr; Purdenko, Olena; Lotariev, Andrii; Savchuk, Kyrylo; Токар, Володимир Володимирович; Лотарєв, Андрій Григорович
    This study examines the digital resilience of the Bucharest Nine, an Eastern European NATO alliance, and Ukraine amidst the challenges of digital transformation. It aims to identify factors influencing their ability to manage cyber threats, digital divides, and socio-economic disparities resulting from rapid digitalization. Using a mixed-methods approach, integrating quantitative analysis and qualitative insights, the research computes an index of digital resilience based on cybersecurity measures, digital infrastructure quality, and socio-economic impacts. Findings reveal varying resilience levels, with some countries demonstrating robust cyber defenses and advanced digital infrastructures, while others lag due to weaker capacities and socio-economic constraints. Comprehensive policy frameworks and inclusive digital strategies are emphasized as critical for enhancing resilience. However, the study’s focus on the Bucharest Nine and Ukraine may limit broader regional representation, and reliance on available data and potential biases in self-reported indices may affect comprehensiveness. Nonetheless, the insights can inform policymakers in developing targeted strategies to bolster digital resilience, emphasizing cybersecurity, bridging the digital divide, and promoting digital literacy and participation. This research contributes to understanding digital resilience by offering a comparative analysis of often overlooked geopolitical regions, combining various indicators to provide a holistic view of their digital landscapes
  • Ескіз
    Документ
    Strategic directions for innovative development of enterprise financial-economic security systems based on digital technologies/
    (Fintechalliance LLC, 2024) Pravdyvets, Oleksandr; Litvin, Nataliia; Denysov, Oleg; Polishchuk, Oleksandr; Oliinyk, Vitalii; Правдивець, Олександр Миколайович; Літвін, Наталія Миколаївна; Денисов, Олег Євгенійович; Поліщук, Олександр Аркадійович; Олійник, Віталій
    A strategic approach has always been characterized by instability due to constant changes in the dynamics of the external environment in which modern enterprises op erate. The intensification of directions for innovative development changes over time and depends on the current conditions of the enterprise's functioning. Digital technolo gies have transformed the situation, but the problem is whether they remain relevant over a prolonged period. Thus, the article aims to identify the current strategic directions for the innovative development of enterprise financial-economic security systems based on digital technologies. However, to highlight what is currently relevant, it is necessary to evaluate changes in their intensification over recent years to determine whether what worked several years ago can still yield proper results today. This will constitute the main scientific task. The research object is the financial-economic security of such open socio-economic systems as enterprises. The article identifies key strategic directions for the innovative development of enterprise financial-economic security systems in the IT sector, which are highly active in applying digital technologies. Comparing them through a method of comparisons by advantages, we determined the intensification over a spe cific period of more than five years, as this pertains to a strategic approach. IT and security experts were involved, and their opinions were processed through the Delphi method. As a result, despite minor fluctuations, the intensification of the strategic di rections we identified has not changed significantly; therefore, they remain relevant today for enterprises in the IT sector. Given the existing restrictions in conditions of martial law, the practical application of the identified strategic directions was not real ized. The restrictions also affected the industry specificity, as only the IT sector was considered. The further trajectory of research is to enable secure innovative develop ment in the current conditions
  • Ескіз
    Документ
    Advantages of implementation system of climate and environmental management in the activities of the enterprise
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Bielova, O.I.; Naumova, O.O.; Бєлова, Олена Ігорівна; Наумова, Олена Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Marketing and climate change
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Bielova, O.I.; Naumova, О.О.; Бєлова, Олена Ігорівна; Наумова, Олена Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    International business and economic crises
    (Scientific Publishing Center «InterConf», 2023) Tsevukh, Svitlana Mykhaylivna; Цевух, Світлана Михайлівна
  • Ескіз
    Документ
    International business activity in the conditions of global challenges
    (European Conference, 2023) Tsevukh, Svitlana; Цевух, Світлана Михайлівна
  • Ескіз
    Документ
    Business contribution to the global economic sustainable development
    (Scientific Publishing Center «InterConf», 2023) Tsevukh, Svitlana Mykhaylivna; Цевух, Світлана Михайлівна