Кафедра менеджменту та інноваційного розвитку
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3230
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Деякі теоретико-правові питання класифікації правових статусів суб’єкта права(Університет "КРОК", 2014) Окунєв, І.С.; Окунєв, ІгорУ статті розглянуто теоретико-правові питання класифікації правових статусів суб’єкта права, підходи до визначення критеріїв цієї класифікації.Документ Поняття та критерії дієздатності суб’єктів права(Університет "КРОК", 2015) Окунєв, І.С.Статтю присвячено актуальним питанням дієздатності в контексті теорії правового статусу суб’єктів права. Автор дійшов висновку, що дієздатність суб’єктів права має важливе зна чення для розроблення методологічних питань правової науки, а також вирішення конкретних практичних питань вдосконалення і впорядкування законодавства. За результатами дослідження сформовано поняття дієздатності суб’єктів права, окреслено інститути, що визначають їх дієздатність (ліцензування; акреди тація; сертифікація; атестація), а також критерії дієздатності суб’єктів права.Документ Теоретико-правові питання правосуб’єктності(Університет "КРОК", 2016) Окунєв, І.С.У статті розглянуто деякі теоретико-правові питання правосуб’єктності як складової теорії правового статусу суб’єкта права, а також підходи до визначення цієї категорії в юридичній науціДокумент Основні причини неефективних організаційних змін в компаніях: теорія і практика за Дж. П. Коттером(Університет «КРОК», 2018) Калініна, Н.В.У цій статті йдеться про актуальні питання що стосуються організаційних змін в компанії. Аналізуючи досвід попередників, фахівців та науковців у цій галузі, автор дає відповідь на ключові питання: чому зміни часто не вдаються? Чому сьогодні важко припустити, спрогнозувати, спланувати свою діяльність або діяльність компанії на тривалий період? Чому сьогодні стратегію доцільно розробляти лише на рік і до того ж потрібно коригувати кожні півроку? Чому таке велике значення в процесах організаційних змін має саме корпоративна культура? Що робити з дилемою постійного скорочення штату з одного боку і хронічною нестачею людських ресурсів з іншого? Досліджуючи макроекономічні фактори, які найближчі десятиліття можуть посилюватися, а отже і впливати на життєвий цикл будь-якої організації, автор дає відповідь як утримувати здоровий баланс витрат і знайти глибоке розуміння наслідків цих змін, щоб уникнути непоправних помилок. Спираючись на власний досвід, та застосовуючи надбання професора кафедри лідерства імені Коносуке Мацусіта в Гарвардській школі бізнесу, Джона Коттера, авторка пише: « У своїй корпоративній практиці, працюючи з великими і середніми компаніями, працюючи спочатку в ролі менеджера середньої ланки, а потім і топ-менеджером, я мала можливість не тільки перевірити на ділі всі вісім помилок реалізації змін, спостерігати, як провалюються найстрункіші на вигляд стратегії щодо змін, але й сама зазнавала фіаско. Так в чому ж причина? Чому, часто залучаючи дорогі консалтингові компанії, приватних консультантів, реформування виробничих процесів в компанії залишається на папері або в кращому випадку – в рамках пілотного проекту?» Інформація, подана у цій статті - це відповідь на актуальні, значущі запитання, конкретні поради базовані на безцінному досвіді кваліфікованих фахівців своєї справи.Документ Активація креативного потенціалу команд(Університет «КРОК», 2018) Сєдашова, О.А.; Сєдашова, ОксанаСтаття присвячена активації креативного потенціалу команд. У матеріалі порушені питання організації командної креативної роботи для вирішення бізнес-проблем, розвитку та процвітання бізнесу. Актуальність цієї статті полягає у відповідях на вагомі та значущі питання, що хвилюють сучасну ділову людину та допоможе з’ясувати, яких змін потребують соціально-економічні умови буття та від яких застарілих методів, які застосовують при управлінні персоналом та інноваціями, потрібно нещадно позбавлятись. Не менш актуальними залишаються і питання психології учасників команди та адекватного розподілу ролей та функцій між ними і формування інноваційного організаційного клімату, що допоміг би збільшити продуктивність та ефективність будь-якої команди в організації чи на підприємстві незалежно від виду та обсягів бізнесу. Базуючись на детальному дослідженні розвитку теорії та практики менеджменту і враховуючи сучасні тенденції розвитку менеджерів, автор статті наголосила на важливості застосування таких інструментів для активації креативного потенціалу команд як визначення ключових стимулів, провідних мотивів, та мета програм співробітників, створення умов для появи інноваційного організаційного клімату, визначення та успішного усунення перешкод, які заважають співробітникам вільно створювати та висловлювати ідеї і використовувати свій власний креативний потенціал в процесі роботи. В результаті опрацьованих даних, проведених досліджень та аналізуючи поради міжнародних і вітчизняних провідних фахівців, а також спираючись на власний багатий досвід в галузі управління персоналом, автор відповідає на актуальні запити сьогодення, розкриває шляхи вирішення проблем, що турбують менеджерів цієї сфери, а також надає практичні рекомендації для успішної активації креативного потенціалу команд.