Вчені записки Університету "КРОК". 2019. №1(53).

Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2690

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    The essence and role of investment business planning in modern economic conditions
    (Університет «КРОК», 2019) Denisenko, N.; Shaposhnikova, O.; Budiakova, О.
    The article investigates that in a market economy one of the main factors of competitiveness and efficiency of an organization is the well-designed business plan allows you to effectively develop business activities, attract investors, partners and credit resources; used to improve enterprise management and forecasting activities.In modern business conditions, the investment business plan is a working tool used in all areas of business. A business plan is a permanent document in which changes and additions are made related to changes in the internal and external environment of the enterprise.The investment business plan is an enterprise activity model that uses all elements of planning as applied to market economy categories –business, competition, marketing services, commercial risk, break-even strategies and the necessary level of profitability.A well-designed investment business plan allows you to effectively develop your business, attracting investors, partners and credit resources; used to improve enterprise management and forecasting activities.World experience shows that a business plan is a document generally accepted in most countries with developed market economies. In Ukraine, the concept of a “business plan” appeared in the early 1990s and since then a kind of evolution has passed: initially, the business plan was considered only as a tool to attract foreign investment; today, the need for drawing up business plans is realized and desirable for the development of entrepreneurial activity in modern economic conditions
  • Ескіз
    Документ
    Порядок формування інформації щодо корпоративних прав у фінансовій звітності підприємства
    (Університет «КРОК», 2019) Шепелюк, В.А.
    Важливим засобом для урегулювання господарських конфліктів, які нерідко виникають в усіх сферах суспільно-економічного життя, є інформація. Її значення суттєво зростає в умовах фінансовоекономічної нестабільності, динамізму вітчизняного суспільства. Інформаційне забезпечення процесів управління як на мікро-, так і на макрорівнях великою мірою формується завдяки фінансовій звітності, яка є загальнодоступним джерелом даних про діяльність господарюючих суб’єктів. На основі її аналізу користувачі отримують відомості про результати минулих господарських операцій підприємства, його поточний фінансово-майновий стан й перспективи продовження діяльності у майбутньому. Ретельне вивчення фінансової звітності дає змогу зробити висновки про ефективність розміщення й концентрацію капіталу у певній сфері економічних відносин на договірних умовах, оцінювати потенціал зростання віддачі від його подальшого використання у господарському обігу. Це впливає на прийняття рішень з орієнтацією на досягнення стратегічних цілей. У статті досліджено питання економіко-правової сутності корпоративних прав. Визначено трактування поняття корпоративного права в законодавстві України. Надана класифікація корпоративних прав за об’єктом відображення в бухгалтерському обліку. Надана класифікація дозволить різним користувачам однаково розуміти зміст управлінську інформацію щодо корпоративних прав. Розглянути особливості відображенні корпоративних прав в бухгалтерському обліку. У статті проаналізовано роль фінансової звітності як джерела інформації господарської діяльність підприємства. Проаналізовані основні дефініції фінансової звітності. В роботі здійснено дослідження питань формування інформації щодо корпоративних прав у звітності підприємства . Проведено аналіз вимог акціонерів до фінансової звітності. Встановлено проблему задоволення інформаційних потреб акціонерів, на основі чого визначено склад необхідної інформації та можливість її формування за допомогою бухгалтерського облік. Запропоновано підхід до формування інформації щодо корпоративних прав акціонерів у фінансової звітності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції формування ефективної системи оцінки персоналу на підприємстві
    (Університет «КРОК», 2019) Жосан, Г.В.; Кириченко, О.С.; Кириченко, Оксана Сергіївна
    У статті авторами розглянуто сучасні тенденції формування ефективної системи оцінки персоналу на підприємстві. Встановлено, що для підвищення ефективності діяльності підприємства на сьогоднішній день набуває вивчення співвідношення окремих категорій персоналу, тобто його структури. Відповідність працівника професійним та кваліфікаційним вимогам посади, яку він обіймає, посилює необхідність вивчення професійно-кваліфікаційної структури працюючого персоналу, враховуючи при цьому сучасні аспекти роботи з персоналом підприємства: визначення наявних знань, умінь та навичок; виявлення потенціалу; врахування психологічних та особистісних характеристик кожного співробітника. Це може бути втілене при забезпеченні професійно-кваліфікаційної структури персоналу підприємства. Визначено, що для отримання максимальної інформації про працівників необхідно застосовувати й інші методи оцінювання. Одним із нетрадиційних методів атестації є метод «360° атестація». Сутність цього методу полягає в тому, що співробітник оцінюється своїм керівником, своїми колегами і підлеглими. Конкретні механізми атестації можуть бути різноманітними (всі ті, хто атестує, заповнюють одну й ту саму форму оцінювання, кожна категорія заповнює особливу форму, атестація проводиться за допомогою комп’ютера), проте сутність цього методу – отримання всебічної оцінки того , кого атестують. Доведено, що система оцінки персоналу в умовах певного підприємства матиме низку відмінних особливостей, оскільки вона повинна відображати та враховувати такі фактори, як цілі підприємства, стан навколишнього середовища, організаційну структуру, традиції й культуру підприємства, характеристики персоналу. Авторами розроблено пропозиції щодо поліпшення управління персоналом, серед яких: система медичного страхування, аналіз роботи, нормування праці й оцінка виконання, направлення персоналу на підвищення рівня освіти, покращення системи відбору, оцінки та адаптації нових працівників.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив конкуренції на інноваційну діяльність підприємства
    (Університет «КРОК», 2019) Цюцюпа, С.В.
    У статті розглянуто особливості конкуренції в сучасних умовах ринкового середовища, відзначено її важливий вплив на діяльність підприємства, узагальнено ключові умови забезпечення вищої конкурентоспроможності підприємства, визначена необхідність впровадження інновацій для досягнення кращих результатів у конкурентній боротьбі, наведено характеристику основних моделей інноваційного розвитку підприємств. Встановлено, що проблема активізації інноваційної активності українських підприємств набуває принципового значення в контексті проведення ринкових реформ в Україні та підвищення ефективності господарювання. Переваги інноваційного фактора в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств сьогодні є очевидними. У статті зазначається, що головним фактором успішної діяльності підприємства на ринку є постійні нововведення. У зв’язку з підвищенням вимог споживачів, скорочення життєвого циклу товарів чи послуг і загострювання конкуренції на ринку підприємства вимушені постійно покращувати свої товари і послуги, а також розробляти нові. Тому підприємство повинно мати сукупність різних інноваційних проектів, який необхідно безперервно поповнювати. Важливим аспектом дослідження є думка про те, що застосування інновацій у своїй діяльності допоможе вітчизняним підприємствам не лише налагодити внутрішні процеси з виробництва продукції за рахунок прогресивних технологій, а й сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності та збереженні конкурентних переваг у часі. Розглядаючи конкурентоспроможність підприємства чи галузі, не можна оминути увагою її дуалістичний характер. Адже існує два полюси «привабливості» ринкових пропозицій: за ціною та за якісно-технічними характеристиками продукції. Відповідно, підприємство може бути конкурентоспроможним за ціною, за якісно-технічними характеристиками продукції та одночасно і за ціною і за якісно-технічними характеристиками продукції. Підприємство, яке використовує інноваційні процеси у своїй діяльності володіє конкурентоспроможною перевагою до тих пір, поки зберігається конфіденційність впроваджених на ньому інновацій. Це аргументується тим, що практично будь-яке досягнення можна повторити.