Навчальні підрозділи Університету
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3154
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Забезпечення конкурентоспроможності фармацевтичних компаній через функціонал менеджменту клінічних досліджень(Видавнича група «Наукові перспективи»., 2023) Сумець, Олександр Михайлович; Алькема, Віктор ГригоровичНині в Україні фармацевтичний сектор відноситься до секторів економіки, що суттєво наповнюють бюджет країни. Тому основним завданням фармацевтичних компаній визначено формування конкурентоспроможності на національному і міжнародному ринках. У даному аспекті ключовим фактором конкурентоспроможності є виробництво якісних фармацевтичних препаратів. При цьому істотну роль відіграють клінічні дослідження і рівень їх менеджменту.У статті обґрунтувана значущість менеджменту клінічних досліджень для підвищення конкурентного статусу фармацевтичної компанії на обраному сегменті ринку – ринку фармацевтичних препаратів. Описано функціонал першого рівня менеджменту клінічних досліджень. До складу функціоналу віднесено три головні функції – планування, організацію і моніторинг клінічних досліджень нових фармацевтичних препаратів. Наведено тлумачення вказаних функцій та охарактеризовано їхнє змістовне наповнення з урахуванням специфіки і спрямованості менеджменту клінічних досліджень. Показано взаємозв’язок функцій планування, організації та моніторингу з кожною фазою клінічних досліджень фармацевтичних препаратів. Вказано на ту обставину, що за умови використання професійного підходу до реалізації ключових функцій менеджменту при виконанні клінічних досліджень, фармацевтичні компанії отримають ряд позитивних ефектів, а саме:підвищення результативності й ефективності виконання клінічних досліджень фармацевтичних препаратів; дотримання відповідних стандартів, що регламентують вимоги до проведення досліджень; покращення логістики доставки необхідних матеріалів для виконання клінічних досліджень; уникнення ризику зниження рівня якості виробництва фармацевтичних препаратів, а також посилення конкурентоспроможності лікарських засобів, що виробляються компанією, та рівня її ділової репутації.Подальшим напрямом досліджень є опис і аналіз функціоналу менеджменту клінічних досліджень другого рівня і впливу його на формування конкурентоспроможності фармацевтичних компаній-виробників лікарських препаратів.Документ Генеза менеджменту: системи процеси, проекти. Т.2(Університет «КРОК», 2024) Алькема, Віктор Григорович; Мала, Ірина Борисівна; Москаленко, Наталя Олександрівна; Пазєєва, Ганна Михайлівна; Правдивець, Олександр Миколайович; Рибалко, Ірина Вікторівна; Семко, Інга Борисівна; Сингаївська, Ольга Олександрівна; Сумець, Олександр Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичУ другому томі монографії колективу кафедри управлінських технологій Університету економіки та права «КРОК» представлено дослідження щодо формування Логістичної стратегії та тактики її здійснення на прикладі транспортно-експедиційного підприємства. Висвітлено питання управління командами арт-проєктів в умовах високої. нестабільності; досліджено моделі та методи управління ризиками портфеля проектів енергетичної галузі; описано ризик-орієнтований підхід у практиці діяльності випробувальної лабораторії легкої промисловості. Ґрунтовно представлено теоретико-методологічну модель операційного менеджменту в загальній парадигмі управлінських наук; досліджено тенденції розвитку та сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності в Україні. Досліджено проблематику дистанційного навчання як дієвого інструменту управлінської освіти. Для здобувачів закладів освіти, слухачів системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, керівників, менеджерів, працівників підприємств, організаційДокумент Стан мотивації управлінського персоналу комунальних некомерційних закладів другого і третього рівнів медичної допомоги(Університет «КРОК», 2021) Сумець, О.М.; Алькема, В.Г.; Сумець, Олександр Михайлович; Алькема, Віктор ГригоровичУ статті наведено результати оцінки стану мотивації управлінського персоналу комунального некомерційного підприємства «Харківська міська лікарня № 27» Харківської міської ради. Метою статті є дослідження стану мотивації персоналу вітчизняних комунальних некомерційних закладів другого і третього рівнів медичної допомоги. Дане підприємство відноситься до медичних закладів другого і третього рівнів надання медичної допомоги населенню. Констатовано, що на цей момент часу мотиваційні фактори не відповідають складності виконуваної медиками роботи і не забезпечують достатніх стимулів виконання професійних обов’язків. А це головним чином впливає на якість і своєчасність надання належної медичної допомоги населенню. Встановлено, що і на теперішній час у вітчизняних медичних закладах, що належать до комунальної власності громад, залищилися старі підходи до стимулювання праці персоналу, зокрема головних лікарів і їх заступників, завідувачів відділень. Метою статті є дослідження стану мотивації персоналу вітчизняних комунальних некомерційних закладів другого і третього рівнів медичної допомоги. У результаті аналізу стану мотивації керівників середньої і вищої ланок управління комунальним некомерційним підприємством «Харківська міська лікарня № 27» Харківської міської ради встановлено, що посадові оклади завідувачів віділень лікарні замалі для забезпечення належного рівня якості життя і відношення до роботи. Встановлені доплати і надбавки до основного окладу не відповідають складності виконуваної роботи адміністративно-управлінського персоналу (заступників головного лікаря). З огляду на відповідальність і складність виконуваних функцій рекомендовано для поліпшення якості обслуговування пацієнтів місцевим і державним органам влади знайти можливості підвищення грошової винагороди за роботу медичних працівників за рахунок створення додаткових преміальних фондів.Документ Управління якістю продукції як стратегічний вектор забезпечення конкурентоспроможності фармацевтичної компанії на міжнародному ринку(Університет «КРОК», 2023) Алькема, Віктор; Сумець, Олександр; Алькема, Віктор Григорович; Сумець, Олександр МихайловичВ статті розглянуто альтернативні погляди науковців щодо сутності категорій якість, якість продукції, якість фармацевтичної продукції, конкурентоспроможність продукції та конкурентоспроможність фармацевтичної компанії. Проаналізовано наукову проблематику та сучасні підходи до розуміння цих категорій. Встановлено причинно-наслідковий зв'язок між цими категоріями. Розкрито складові проблеми управління якістю продукції в аспекті забезпечення конкурентоспроможності фармацевтичної компанії. Виявлено особливості конкурентоспроможності на міжнародному ринку фармацевтичних компаній, що спеціалізуються на випуску генериків. Ідентифіковано основні чинники, які впливають на конкурентну позицію фармацевтичної компанії на міжнародному ринку, що спеціалізується на виробництві лікарських засобів. З позиції системного підходу сформовано авторське бачення декомпозиції складників системи управління міжнародною конкурентоспроможністю фармацевтичної компанії. Обгрунтовано склад її підсистем та визначено їх цілі й завдання, встановлено зв'язок між ними. Доведено, що до складу системи управління міжнародною конкурентоспроможністю входить ряд підсистем, а саме: підсистема стратегічного планування, маркетингова підсистема, операційна підсистема, підсистема управління якістю та ресурсна підсистема. Підсистема управління якістю є важливим складником системи управління міжнародною конкурентоспроможністю і її інтеграція з іншими підсистемами цієї системи дозволяє збалансувати можливості щодо зайняття фармацевтичною компанією належної конкурентної позиції на міжнародному ринку та здатністю забезпечити відповідний рівень якості фармацевтичної продукції для її досягнення. В статті визначено склад елементів підсистеми управління якістю та розкрито їх цілі й завдання. Основними в підсистемі управління якістю авторами визначено такі елементи: стратегія та політика якості, управління змінами, організаційна структура і відповідальність, керівництво, контроль та аудит якості, розвиток персоналу, внутрішній аудит, управління ризиками і управління документацією. Продемонстровано взаємозв’язок між окремими елементами підсистеми управління якістю фармацевтичних компаній, що спеціалізуються на випуску генериків на міжнародному ринку. Доведено, що підсистема управління якістю містить механізм координації з іншими підсистемами системи управління міжнародною конкурентоспроможністю фармацевтичної компанії і є важливим інструментом її конкурентної боротьби.Документ Соціально-економічні аспекти використання технології блокчейн у менеджменті даних клінічних досліджень(Університет «КРОК», 2023) Сумець, Олександр; Алькема, Віктор; Сумець, Олександр Михайлович; Алькема, Віктор ГригоровичВ статті розглянуто технологію блокчейн, яка є одним із видів технології розподіленого реєстру, і на цей момент часу має реальні перспективи для застосування в медичній сфері, зокрема і для управління масивами даних у клінічних дослідженнях. Розкрито сутність наявної на цей момент часу дискусії серед медичних менеджерів та інших працівників щодо доцільності впровадження технології блокчейн в клінічні дослідження. Для вирішення цього питання автори виконали ґрунтовний аналіз соціальних і економічних аспектів застосування технології блокчейн у менеджменті даних клінічних досліджень. У результаті проведеного аналізу чисельної кількості наукових публікацій встановлено і систематизовано соціальні ефекти від використання технології блокчейн в управлінні даними клінічних досліджень. У статті доведено, що соціальний ефект від використання технології блокчейн в управлінні даними клінічних досліджень безумовно є суттєвим. Цей фактор однозначно свідчить про необхідність використання вказаної технології в практиці виконання клінічних досліджень. Автори доводять важливість для контрактно-дослідницької організації, фармацевтичної компанії, закладу охорони здоров’я чи іншого суб’єкту, в якому виконується клінічне дослідження, врахування економічного складника використання технології блокчейн для управління масивами даних у процесі виконання клінічних досліджень. То ж, для остаточного рішення щодо прийняття на озброєння технології блокчейн у менеджменті даних клінічних досліджень в статті розглянуто і підхід до врахування економічного аспекту. Для визначення економічного ефекту від запровадження технології блокчейн запропонована методика розрахунку. Відповідно до цієї методики ефект від застосування технології блокчейн залежить від: частки записів про хворобу і лікування пацієнта (дослідження препарату), що конфліктують, і які вимагають узгодження; відсотка зменшення витрат на оформлення одного умовного запису в медичну картку пацієнта. Вказано, що прогнозна оцінка ефекту для медичної установи залежить від конкретного блокчейн-рішення. На умовному прикладі в статті показано доцільність застосування запропонованої методики визначення економічного ефекту від застосування технології блокчейн в управління даними клінічних досліджень.Документ Менеджмент закладу охорони здоров’я. Кн.3(Університет "КРОК", 2021) Алькема, Віктор Григорович; Сумець, Олександр Михайлович; Кириченко, Оксана СергіївнаУ навчальному посібнику представлено теоретичні концептуальні основи менеджменту закладів охорони здоров’я за напрямом управління якістю роботи закладу охорони здоров’я, з ґрунтовним розглядом питань розбудови та впровадження системи управління якістю і організації контролю якості надання медичної допомоги в закладах охорони здоров’я. Висвітлено теоретико-методичні основи управління якістю роботи закладу охорони здоров’я, наукові підходи до управління якістю, зовнішні нормативи та стандарти, актуальні аспекти впровадження сучасних підходів до управління якістю та управління ресурсами закладу охорони здоров’я. Значну увагу приділено питанням розбудови систем управління якістю досліджено її складові, ресурсне забезпечення функціонування, плив зовнішніх та внутрішніх факторів, планування та впровадження політики у сфері якості. Розкрито питання впровадження системи управління якістю роботи закладу охорони здоров’я, розробки та впровадження Настанови з якості закладу охорони здоров’я, її структури та складових. Викладено матеріали з питань впровадження локальних та клінічних протоколів, стандартів якості надання медичної допомоги, впровадження внутрішнього аудиту та інформаційного забезпечення контролю якості роботи закладу охорони здоров’я. Для здобувачів закладів освіти, що навчаються за освітньою програмою «Управління закладами охорони здоров’я», слухачів системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, керівників та адміністраторів закладів охорони здоров’я всіх форм власності.Документ Менеджмент закладу охорони здоров’я. Кн.1(Університет «КРОК», 2023) Алькема, Віктор Григорович; Сумець, Олександр Михайлович; Кириченко, Оксана СергіївнаУ навчальному посібнику висвітлено теоретичні концептуальні основи менеджменту закладів охорони здоров’я, що стосуються здійснення планування, впровадження, реалізації управлінських дій на різних рівнях управління. Значну увагу приділено методологічним засадам реформування та впровадження державної політики в сфері охорони здоров’я. Детально описано формування концепції сталого розвитку закладів охорони здоров’я, наведено обґрунтування і впровадження організаційно-економічного механізму розвитку закладів медичної сфери; приділено увагу проектуванню механізму професійно-кадрової та ресурсної оптимізації, впровадженню сучасних підходів до покращення якості надання медичної допомоги і логістичного підходу в медичній сфері та забезпечення діяльності закладів охорони здоров’я. Розкрито питання кадрового забезпечення та організації роботи щодо управління персоналом закладів охорони здоров’я, впровадження системи управління мотивацією персоналу та його адаптації, застосування матеріальних та нематеріальних методів стимулювання медичних працівників. Викладено методологічні основи аналізу та оцінки ефективності діяльності закладів охорони здоров’я. Представлено матеріли з питань інформатизації та цифровізації процесів управління та функціонування закладів охорони здоров’я. Для здобувачів закладів освіти, що навчаються за освітньою програмою «Управління закладами охорони здоров’я», слухачів системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, керівників та адміністраторів закладів охорони здоров’я всіх форм власності.Документ Менеджмент закладу охорони здоров’я. Кн.2(Університет «КРОК», 2023) Алькема, Віктор Григорович; Сумець, Олександр Михайлович; Кириченко, Оксана СергіївнаУ навчальному посібнику висвітлено теоретичні концептуальні основи менеджменту закладів охорони здоров’я в сучасних умовах реформування та представлено основні базові функції управління: планування, організації, мотивації та контролю в управлінні закладом охорони здоров’я. Досліджено концептуальні засади управління закладами охорони здоров’я, питання впровадження сучасних механізмів та інструментів управління, висвітлено основні вектори інноваційного розвитку закладу охорони здоров’я. Значна увага приділена питанню визначення стратегій та стратегічного розвитку медичних закладів, а також перспективам впровадження стратегічного управління. Досліджено засади організації роботи закладів охорони здоров’я та доцільність впровадження проектного підходу до організації та забезпечення роботи, виявлено пріоритетні напрями організації та удосконалення роботи закладів охорони здоров’я. Розкрито важливі практичні аспекти розбудови та впровадження системи мотивування стимулювання роботи медичних працівників. Досліджено процеси впровадження контролю в управлінні закладом охорони здоров’я та аспекти контролю якості надання медичної допомоги. Окрема увага приділена організації внутрішнього аудиту роботи закладу охорони здоров’я та впровадженню інноваційних методів оцінювання роботи персоналу. Для здобувачів закладів освіти, що навчаються за освітньою програмою «Управління закладами охорони здоров’я», слухачів системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, керівників та адміністраторів закладів охорони здоров’я всіх форм власності.