Навчальні підрозділи Університету
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3154
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості підготовки магістрів за спеціалізацією "Бізнес психологія" магістратури "Бізнес адміністрування" в Університеті "КРОК(Університет "КРОК", 2012) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті йдеться про організацію підготовки магістрів програми МБА за спеціалізацією «Бізнес-психологія» в Університеті «КРОК». Висвітлюється проблема створення цієї програми відповідно до компетентнісного підходу. Розкриваються особливості навчального плану та специфіка викладання дисциплін із бізнес-психології.Документ Теоретичний аналіз проблеми професійної успішності викладача вищого навчального закладу (частина 1)(Університет "КРОК", 2014) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми професійної успішності, проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену професійної успішності викладача. Описано погляди науковців на зміст поняття «професійна успішність викладача», чинники та показники такої успішності. Накреслено перспективи подальших досліджень професійної успішності викладачів вищих навчальних закладівДокумент Методи юнгіанського аналізу в розв’язанні внутрішнього конфлікту особистості (на прикладі роботи з пошуком сенсу життя)(Університет "КРОК", 2016) Сингаївська, І.В.; Ткач, В.В.; Ткач, Р.М.; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Ткач, Разіда МугаллімовнаУ статті розглядаються та розрізняються поняття «внутрішній конфлікт особистості» і «внутрішньоособистісний конфлікт», формулюється визначення поняття внутрішнього конфлікту особистості. Здійснюється огляд основних психодинамічних теорій, що відображають дану проблематику. Описуються методи сучасного юнгіанського аналізу, які сприяють вирішенню внутрішнього конфлікту особистості, пов’язаного із пошуком сенсу життяДокумент Використання інтерактивних методів навчання для розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу(Університет "КРОК", 2016) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність використання інтерактивних методів навчання для розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізне су, описані особливості використання інтерактивних методів у навчальному процесі. Викладені особливості інтерактивних методів та складові комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу, які необхідно розвивати. Накреслено перспективи подальших досліджень психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесуДокумент Психологічний аналіз поняття менеджменту та стилів упраління(Університет «КРОК», 2017) Сингаївська, І.В.; Федорець, С.Б.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність дослідження феномену управління. Здійснено аналіз терміна «менеджмент» та досліджень управління у психологічній науці. Узагальнено підходи до класифікації стилів управління. Визначено перспективи подальшого теоретичного та емпіричного дослідження, зокрема, необхідність дослідження гендерних відмінностей стилю управління в центральних органах виконавчої влади.Документ Особливості терапевтичної роботи з посттравматичними проблемами методом казкотерапії(Університет «КРОК», 2018) Сингаївська, І.В.; Даренська, К.О.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обгрунтовано актуальність казкотерапії як методу діагностичного та корекційного вирішення психологічних проблем у контексті посттравматики. Узагальнено різні стилі казкотерапії з вирішення проблем посттравматичного характеру. Надані авторські психокорекційні казки, які можуть бути використані для вирішення даної проблематики.Документ Організаційно-психологічні чинники, що впливають на управлінську ефективність: уявлення працівників(Університет «КРОК», 2019) Сингаївська, І.В.; Федорець, С.Б.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність дослідження питання підвищення ефективності діяльності управлінців державних органів. Проаналізовано дослідження науковцями проблеми ефективності професійної діяльності керівників державних органів, особливостей професійної компетентності державних службовців (загальні знання; професійні знання; професійні навички; спеціальні навички). Підкреслено, що перелік професійних компетентностей, які сьогодні очікуються від осіб, задіяних у сфері державної служби, має тісні взаємозв’язки з їх особистісними особливостями, а також з уявленнями працівників про перелік компетентностей, які вважатимуться ознакою управлінської ефективності. Надано результати емпіричного дослідження стосовно уявлень працівників про чинники управлінської ефективності керівника. Здійснений аналіз конструктів семантичного диференціалу дав можливість виявити організаційно-психологічні чинники, які, на думку працівників, впливають на загальну професійну ефективність керівника в органах державної влади. Серед переліку демотивуючих дій керівника респонденти вказували, що найдеструктивніший вплив чинять байдужість та відстороненість з боку управлінців. Досліджено також систему уявлень працівників про загальне ставлення керівників до гідності підлеглих. Одержаний результат засвідчив переконаність у відносно високому рівні поваги з боку управлінців. В дослідженні виявлено, що організаційно-психологічні чинники професійної ефективності керівника в органах державної влади сприймаються працівниками через призму їх особистісних особливостей. Особливо відмічається необхідність вдосконалення існуючої системи мотивації працівників. Даються рекомендації керівникам щодо врахування відмінностей між різними категоріями підлеглих при конструюванні різних стилів заохочення, стимулювання та взаємодії з колективом. Виявлені в дослідженні результати дають підстави виокремити організаційно-психологічні чинники професійної ефективності керівника органів державної влади. За результатами проведеного дослідження відмічається доцільність вдосконалення існуючої системи мотивації працівників органів державної влади, врахування керівниками статево-рольових відмінностей між підлеглими.Документ Особливості розробки та реалізації програми розвитку організаційної культури кафедри закладу вищої освіти(Університет «КРОК», 2020) Сингаївська, І.В.; Апішева, А.Ш.; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Апішева, Амінет ШабанівнаУ статті обґрунтовано актуальність дослідження розвитку організаційної культури кафедри закладу вищої освіти з урахуванням її психологічних особливостей. Проаналізовано дослідження науковцями проблеми розвитку організаційної культури закладу вищої освіти. Визначено основні напрями розвитку організаційної культури кафедри закладу вищої освіти з урахуванням її психологічних особливостей. До таких напрямів було віднесено наступні: типологічний; психолого-педагогічний; безпековий; іміджевий. Представлено програму сприяння розвитку організаційної культури кафедри закладу вищої освіти, яка складається з інформаційно-діагностичного, типолого-організаційного, психолого-педагогічного, безпекового та мотиваційно-комунікаційного розділів. Програма включає мету, перелік заходів, методи і суб’єкти реалізації заходів. Вибір заходів для конкретної кафедри зумовлюється характером визначених в результаті SWOT-аналізу завдань щодо розвитку її організаційної культури. Запропоновано впровадження психологічного супроводу розвитку організаційної культури кафедри, що передбачає наступні етапи: стратегічно-визначальний; діагностичний; планово-аналітичний; програмний, реалізаційно-контролюючий; коригуючий. На стратегічно-визначальному та діагностичному етапах відбувається реалізація заходів інформаційно-діагностичного розділу програми. На планово-аналітичному етапі психологічного супроводу на основі даних SWOT-аналізу відбувається розробка напрямів змін в організаційній культурі в контексті відповідності напрямів розвитку кафедри з урахуванням іміджевих показників кафедри. На програмному етапі психологічного супроводу здійснюються планування та розробка заходів типологоорганізаційного, психолого-педагогічного, безпекового та мотиваційно-комунікаційного розділів програми розвитку організаційної культури кафедри. Впровадження програмних заходів здійснюється на реалізаційно-контролюючому етапі. Зворотний зв’язок, передбачений коригуючим етапом, передбачає розробку та подальше впровадження коригувальних заходів вдосконалення організаційної культури з урахуванням можливих змін для підвищення успішності діяльності кафедри.Документ Психологічна допомога при вирішенні подружніх конфліктів(Університет «КРОК», 2021) Сингаївська, І.В.; Лукаш, Ю.С.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаМіжособистісний конфлікт являє собою ситуацію протистояння учасників, яке сприймається та переживається ними (або принаймні, одним з них) як значуща психологічна проблема, що вимагає свого вирішення і викликає активність сторін, спрямовану на подолання протиріччя і вирішення ситуації в інтересах обох або однієї з сторін. Сімейні конфлікти існують стільки часу, скільки існує сім’я. Сімейний конфлікт розглядається як спосіб вираження і вирішення протиріч, які лежать в основі розвитку дуже складної системи під назвою сім’я. Сімейні конфлікти є однією із найбільш поширених форм конфліктів. За оцінками конфліктологів в 80-85% сімей відбуваються конфлікти, а в решти 15-20% виникають сутички із різних причин. Дуже важливим завданням практичної психології є підбір адекватних методів, використовуючи які психологи та психотерапевти зможуть конструктивно допомогти клієнтам у вирішенні подружніх конфліктів. Метою дослідження є аналіз впливу психологічної допомоги при вирішенні подружніх конфліктів. У статті розглядається поняття «міжособистісний конфлікт», виділяються його особливості, аналізуються причини виникнення міжособистісних конфліктів. Також описуються особливості сімейних конфліктів та причини конфліктів у сім’ях. Беручи до уваги безпосереднє джерело конфліктів, вивчаються існуючі класифікації сімейних конфліктів. Враховуючи поведінку подружжя в конфлікті, розглядаються види родинних конфліктів. Вивчаються основні типи порушень взаємодії у шлюбі: суперництво, псевдоспівробітництво, ізоляція. Наводяться найбільш загальні шляхи попередження сімейних конфліктів. Вивчаються шляхи розв’язання сімейних конфліктів. На підставі проаналізованого матеріалу розроблена психокорекційна програма з вирішення подружніх конфліктів.Документ Страх перед невідомим як прояв древнього страху хижаків(Університет «КРОК», 2021) Сингаївська, І.В.; Кабрель, М.С.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність психологічних досліджень розвитку психіки людини в процесі еволюції. Проаналізовано дослідження вченими проблеми формування та розвитку системи страху у людини в еволюційній перспективі, а також специфіку функціонування цієї системи на дослідженій і не дослідженій людиною території. Виявлені основні точки зору на проблему функціонування системи страху у людини. Вивчені дослідження, метою яких є формування теоретичної бази для оптимізації рівня стресу особистості. Виявлено, що система страху людини ідентична системам багатьох ссавців і бере свій початок в cтародавні часи, коли земля була наповнена хижими тваринами і рептиліями. Метою статті є опис вплив «відомої» та «невідомої» інформації (подразників) на формування нервової системи та її особливостей в еволюційній перспективі. За допомогою загальнолюдських джерел творчого вираження проаналізувати процес особистісного зростання через розширення сфери «відомого». Також проаналізовані дослідження в області нейропсихології, які вивчають роботу механізмів системи страху, за допомогою досліджень нервової системи та реакцій ссавців і людини на різні ситуації. Виявлено, що система страху була сформована відповідно до стимулів зовнішньої реальності і потребою в адаптації до неї. Відповідно до цих досліджень проведено ідентифікацію та виявлено схожість певних механізмів роботи системи страху з продуктами творчої діяльності людини. Зроблено припущення, засноване на теоретичній базі дослідження, про користь психотерапевтичних методів (зокрема когнітивно-поведінкової терапії та психоаналізу) для розширення сфери усвідомлюваного і зниження рівня стресу особистості. Запропоновані шляхи розвитку теорії, що описується, та способи її теоретичного та практичного застосування; визначені завдання подальших досліджень