Навчальні підрозділи Університету
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3154
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Генеза менеджменту: системи процеси, проекти. Т.2(Університет «КРОК», 2024) Алькема, Віктор Григорович; Мала, Ірина Борисівна; Москаленко, Наталя Олександрівна; Пазєєва, Ганна Михайлівна; Правдивець, Олександр Миколайович; Рибалко, Ірина Вікторівна; Семко, Інга Борисівна; Сингаївська, Ольга Олександрівна; Сумець, Олександр Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичУ другому томі монографії колективу кафедри управлінських технологій Університету економіки та права «КРОК» представлено дослідження щодо формування Логістичної стратегії та тактики її здійснення на прикладі транспортно-експедиційного підприємства. Висвітлено питання управління командами арт-проєктів в умовах високої. нестабільності; досліджено моделі та методи управління ризиками портфеля проектів енергетичної галузі; описано ризик-орієнтований підхід у практиці діяльності випробувальної лабораторії легкої промисловості. Ґрунтовно представлено теоретико-методологічну модель операційного менеджменту в загальній парадигмі управлінських наук; досліджено тенденції розвитку та сучасний стан зовнішньоекономічної діяльності в Україні. Досліджено проблематику дистанційного навчання як дієвого інструменту управлінської освіти. Для здобувачів закладів освіти, слухачів системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, керівників, менеджерів, працівників підприємств, організаційДокумент Інноваційний підхід до кадрового забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти(Університет «КРОК», 2021) Мігус, І.П.; Паращенко, Л.І.; Лаптєв, С.М.; Мігус, Ірина Петрівна; Паращенко, Людмила Іванівна; Лаптєв, Сергій МихайловичСтаття присвячена розробці інноваційного підходу до кадрового забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти. У статті запропоновано авторське поняття «кадрове забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти», під яким пропонується розуміти сукупність заходів щодо організації та контролю за відповідністю науково-педагогічних працівників ЗВО вимогам чинного законодавства до такої діяльності. Встановлено мету та основні завдання кадрового забезпечення дистанційного навчання у ЗВО, а також функції, які воно повинно виконувати. З’ясовано, що реалізація кадрового забезпечення дистанційного навчання у ЗВО має ґрунтуватись на таких принципах: обов’язковості; оцінюваності; транспарентності; постійності; комплексності; системності; індивідуальності; автономності. Так, основною метою дослідження є розробка інноваційного підходу до кадрового забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Для реалізації інноваційного підходу необхідно: закладам ЗВО – організувати підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, які там працюють; науково-педагогічним працівникам – внести необхідну інформацію до електронного «профілю педагогічного працівника ЗВО»; державним органам управління вищою освітою – врахувати інформацію, наведену в електронному профілі при акредитації. Відповідно до чинного законодавства, запропоновано алгоритм набуття науково-педагогічними працівниками ЗВО спеціальних знань і сформованих компетентностей щодо використання засобів педагогічного впливу, інструментів організації дистанційного навчання, досвіду використання та створення цифрових засобів навчання шляхом підвищення кваліфікації. Запропоновані зміни до використання інтернет-технологій для верифікації інформації у електронному профілі науково-педагогічного працівника сприятимуть більш прозорому процесу їх підвищення кваліфікації для підготовки ЗВО до проходження кваліфікації.Документ Досвід використання системи дистанційного навчання в умовах воєнного стану(Університет «КРОК», 2023) Троцько, Володимир; Чернозубкін, Ігор; Троцько, Володимир Валентинович; Чернозубкін, Ігор ОлександровичПотужним викликом для національної системи освіти стала широкомасштабна агресія Російської Федерації поти України в лютому 2022 року. Після її початку значна кількість студентів і викладачів змушені були продовжувати навчання в екстремальних умовах воєнної загрози, вимушеної еміграції, тимчасової окупації за відсутності можливостей для повноцінної організації освітнього процесу. Ключове значення для забезпечення навчання в цих умовах відігравало дистанційне навчання, яке давало змогу здійснювати комунікацію і використовувати всі наявні технічні засоби для виконання завдань. Вивчення досвіду використання системи дистанційного навчання у вищих навчальних закладах в умовах воєнного стану, який продовжується в Україні сьогодні, є одним із актуальних науково-практичних завдань. Метою статті є узагальнення досвіду організації дистанційного навчання в критичних умовах (воєнний стан, надзвичайна ситуація та інші). Для досягнення мети використовувався метод порівняльного аналізу інтенсивності використання системи дистанційного навчання дистанційного навчання в Університеті ‟КРОК” в умовах воєнного стану в 2022-2023 роках. В якості програмного забезпечення дистанційного навчання була розглянута система moodle, що інтегрована з Microsoft 365. У результаті аналізу були встановлено, що основними причинами негативного впливу на освітній процес і зниження активного використання системи дистанційного навчання були не технічні проблеми, а організаційні. В основі цих проблем лежить об’єктивна неможливість швидкої адаптації навчання до обставин, які критично змінилися в загальнодержавному масштабі. Виходячи із аналізу досвіду, період використання системи дистанційного навчання був розділений за часом на дві фази – критичну та сталого функціонування. Визначені також відмінності у використанні системи дистанційного навчання під час пандемії коронавірусу 2021 року та запровадження воєнного стану 2022-2023 років.