Навчальні підрозділи Університету

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3154

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особливості впливу сім'ї на розвиток самостійності дітей молодшого шкільного віку
    (Університет «КРОК», 2024) Лисогорко, Ірина Сергіївна; Сингаївська, Ірина Валентинівна
    Наукова новизна дослідження полягає в аналізі конкретних аспектів взаємодії між дітьми молодшого шкільного віку та їх сімейним оточенням, спрямованого на розвиток самостійності. Дослідження включає оцінку ролі батьківських стилів виховання, рівня комунікації в родині, розгляд впливу родинних традицій та культурних особливостей на формування самостійності у дітей. Дослідження взаємовідносин між самостійністю дітей та їх успішністю у навчанні та соціальній адаптації. Практичне значення: Проведено емпіричне дослідження стилів сімейного виховання та особливостей особистісного розвитку самостійності молодших школярів; виявлено позитивні зв’язки між даними показниками; розроблено програму підвищення виховного потенціалу батьків.
  • Ескіз
    Документ
    Освіта: соціально-психологічні аспекти економчного розвитку України
    (Університет «КРОК», 2014) Власюк, Тетяна Миколаївна; Макатьора, Дмитро Анатолійович; Бондаренко, Олена Сергіївна; Бондаренко, О.О.; Скрипник, Маргарита Іванівна; Радіонова, Наталія Йосипівна; Макаровська, Тетяна Павлівна; Шацька, Зорина Ярославівна; Денисенко, Микола Павлович; Бреус, Світалана Василівна; Грищенко, Андрій Іванович; Кабанов, Володимир Григорович; Овчіннікова, Юлія Ігорівна; Цеков, Костянтин Вікторович; Янковець, Тетяна Миколаївна; Кузьмін, Олег Євгенович; Подольчак, Назар Юрійович; Гаврилюк, В.Я.; Тарасенко, Ірина Олексіївна; Нефедова, Тетяна Миколаївна; Заріцька, Надія Миколаївна; Кравченко, Олена Олексіївна; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Бунда, Ольга Миколаївна; Лойко, Дарина Миколаївна; Мігус, Ірина Петрівна; Шпиця, І.М.; Натрошвілі, Світлана Геннадіївна; Самофалов, Петро Петрович; Квасова, Ольга Петрівна; Хаустова, Євгенія Борисівна; Бєляєва, Наталія Сергіївна; Лаптєв, Сергій Михайлович; Сідак, Володимир Степанович; Вдовенко, Наталія Михайлівна; Андрієнко, Микола Васильович; Кузнецова, А.І.; Пантєлєєва, Наталія Миколаївна; Машталер, Антоніна Анатоліївна; Тітаренко, Галина Борисівна; Цимбаленко, Наталія Володимирівна; Бурлакова, Ірина Анатоліївна
    Монографія є колективною працею українських науковців, у якій досліджено соціально-психологічні аспекти освіти в контексті економічного розвитку України. У виданні розкрито основні питання перспектив розвитку вищої освіти в Україні, забезпечення її конкурентоспроможності, використання інноваційного підходу в розвиткові освіти і науки, оптимізації фінансування освіти в сучасних умовах, особливостей підготовки фахівців у різних сферах національного господарства та встановлення ролі сучасної освіти в розвитку людського капіталу.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток суспільства: соціальні, економічні та психологічні аспекти
    (Університет «КРОК», 2020) Андрєєва, Віта Анатоліївна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Лойко, Валерія Вікторівна; Коваль, Яна Сергіївна; Кириченко, Оксана Сергіївна; Петрова, Ірина Леонідівна; Поскрипко, Юрій Анатолійович; Плетенецька, Світлана Михайлівна; Румик, Ігор Іванович; Терехов, Віктор Іванович; Брюховецька, Олександра Вікторівна; Ковалькова, Тетяна Олександрівна; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Наконечна, Наталія Василівна; Артемов, Володимир Юрійович; Гребень, Світлана Євгенівна; Лаптєв, Михайло Сергійович; Паращенко, Людмила Іванівна; Вовченко, Олена Владиславівна; Дмитренко, Василь Іванович; Захаров, Олександр Іванович; Ляшенко, Олександра Миколаївна; Мігус, Ірина Петрівна; Панченко, Володимир Анатолійович; Лаптєв, Сергій Михайлович; Мігус, Ірина Петрівна
    Монографія є результатом проведення поліаспектних досліджень розвитку суспільства. Зокрема автори сфокусували увагу на таких «м‘яких» аспектах розвитку суспільства, як-от: соціальні, економічні, психологічні, гуманітарні та безпекові, окільки саме вони є найбільш вразливими до викликів і загроз нової реальності. Ключові положення дослідження зосереджені на формулюванні нових наукових гіпотез, методів та інструментів щодо упередження і протидії загрозам розвитку суспільства та подолання їхніх наслідків, які є гетерогенними та біфуркаційними. Видання розраховане на наукових співробітників, державних службовців, викладачів та студентів закладів вищої освіти, практиків, та широкого кола читачів, які цікавляться питаннями розвитку суспільства.