Публікації викладачів та співробітників
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/118
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації(ДІВП видавництво «Педагогічна преса»; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2020) Кіт, Михайло; Кіт, Михайло ОлеговичВизначаються нові характеристики парадигми розвитку вітчизняної освіти, що зумовлені активним розгортанням процесу децентралізації. Аналізуються закони України, що чинні у сфері управління освітою. За основу парадигмального бачення подальшого розвитку вітчизняної освіти визнається концепція «Нової української школи». Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації вимагає активної участі в управлінні освітою місцевих громад, громадськості та навчальних закладів. У статті виділено та проаналізовано основні тенденції розвитку освіти в умовах децентралізації. До них віднесено зумовлені зміною управлінської парадигми розвитку освіти принципи впливу місцевих громад на формування освітньої політики, залучення громадськості до розв’язання освітніх проблем та широкої автономії навчальних закладів